طرح استند ولادت حضرت معصومه (ع)

شناسه مطلب : 420674
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :105 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

سالروز ولادت حضرت معصومه (س) یکی از رویدادهای مهم در تاریخ اسلام است که هر ساله با شکوه و جشن در کلیه نقاط ایران و حتی خارج از کشور جشن گرفته می‌شود. برای این روز، استفاده از استندهای تبلیغاتی می‌تواند تاثیر مثبتی بر جذب مشتریان و فروشگاه‌ها داشته باشد. در ادامه، به بررسی تاثیر چاپ استند برای این روز می‌پردازیم:

  1. جذب توجه: چاپ استند با طراحی جذاب و جذب کننده به راحتی می‌تواند توجه مشتریان را به سوی فروشگاه هدایت کند. در روز ولادت حضرت معصومه (س) با استفاده از تصاویری مرتبط با این روز و طرح‌هایی مناسب می‌توان افراد را جذب کرد و آن‌ها را به سمت فروشگاه هدایت کرد.

  2. تبلیغات اثربخش: استندهای تبلیغاتی برای فروشگاه‌ها به دلیل اثربخش بودن در جذب مشتریان و افزایش فروش محصولات بسیار مفید هستند. با توجه به اهمیت و رواج این روز، چاپ استند مناسب با این مناسبت، می‌تواند از این اثربخشی بهره‌مند شود و فروشگاه را با موفقیت بیشتری مواجه کند.

  3. ایجاد هویت برند: استندهای تبلیغاتی می‌توانند به راحتی به یک فروشگاه هویتی خاص بدهند. در روز ولادت حضرت معصومه (س) با طراحی استند با رنگ‌هایی که با این روز مرتبط هستند، می‌توان به سادگی هویتی منحصربه‌فرد برای فروشگاه ایجاد کرد که در ذهن مشتریان به خاطر ماند.

بنر ولادت حضرت معصومه (س)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س) شامل: تایپوگرافی، تصویر گل و متن گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت حضرت معصومه (س)

ابعاد:                                200 در90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز ، سفید

سایز:                                105 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت حضرت معصومه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و سفید با طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر گل و تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

دانلود بنر میلاد حضرت معصومه , دانلود بنر ولادت حضرت معصومه , طرح لایه باز بنر میلاد حضرت معصومه , بنر روز دختر , دانلود psd بنر ولادت حضرت معصومه , بنر ولادت حضرت معصومه , روز دختر , میلاد حضرت معصومه , بنر لایه باز ولادت حضرت معصومه , بنر لایه باز ولادت حضرت معصومه , بنر مناسبت میلاد حضرت معصومه , دانلود بنر روز دختر , بنر روز دختر , بنر سالروز میلاد حضرت معصومه , طرح بنر روز دختر , بنر میلاد حضرت معصومه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325