طرح استند ولادت حضرت معصومه (س ) و روز دختر

شناسه مطلب : 443588
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :20 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) به عنوان یکی از مناسبت‌های مهم و پربرکت در تاریخ اسلام، هر ساله توسط مسلمانان جهان به عنوان یک فرصت برای تجدید بیعت با ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی جشن گرفته می‌شود. حضرت معصومه به عنوان یک شخصیت الهی و معصوم، با زندگی پربرکت و عفیفانه‌اش، الگویی برای زنان و مسلمانان جهان است. ولادت او نقش بسیار مهمی در ترویج ارزش‌های اخلاقی و دینی دارد و به عنوان یک منبع الهام برای مسلمانان به شمار می‌رود.

چاپ بنرها و تبلیغات مرتبط با ولادت حضرت معصومه می‌تواند نقش مهمی در افزایش آگاهی عمومی درباره زندگانی و ارزش‌های این شخصیت الهی داشته باشد. این بنرها با نشان دادن مهمیت ولادت حضرت معصومه و بیان ارزش‌های اخلاقی و معنوی او، به افراد تشویق می‌کنند تا از آموزه‌های او الهام بگیرند و زندگی خود را بر اساس اصول دینی و اخلاقی بهبود بخشند.

همچنین، بنرها و تبلیغات مرتبط با ولادت حضرت معصومه می‌توانند به ترویج فرهنگ محبت و احترام به خاندان پیامبر (ص) و اهل بیت علیهم السلام کمک کنند و ارتباط عمیق تری بین مسلمانان ایجاد کنند. این اقدامات باعث افزایش ارتباطات اجتماعی و فرهنگی میان افراد و تقویت وحدت و همبستگی در جامعه می‌شود.

بنر ولادت حضرت معصومه (س)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س) شامل: تذهیب ، طرح گل و متن گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت حضرت معصومه (س)

ابعاد:                                200 در90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                20 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت حضرت معصومه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از طرح گل و تذهیب در طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

طرح بنر روز دختر , تذهیب , دانلود بنر میلاد حضرت معصومه , دانلود psd بنر ولادت حضرت معصومه , بنر لایه باز ولادت حضرت معصومه , بنر روز دختر , بنر ولادت حضرت معصومه , بنر میلاد حضرت معصومه , دانلود بنر روز دختر , دانلود بنر ولادت حضرت معصومه , بنر روز دختر , بنر لایه باز ولادت حضرت معصومه , میلاد حضرت معصومه , بنر سالروز میلاد حضرت معصومه , طرح لایه باز بنر میلاد حضرت معصومه , بنر مناسبت میلاد حضرت معصومه , طرح گل , روز دختر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325