طرح استند وفات حضرت زینب (س)

شناسه مطلب : 439577
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :184 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر وفات حضرت زینب (س)

ولادت حضرت زینب بنت علی (سلام‌الله‌علیها)، که در پنجمین روز ایام ماه جمادی‌الثانیه، به عنوان دختر گرانقدر امام علی (علیه‌السلام) و حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) و نخستین نوه پیامبر اسلام، حضرت محمد (صلی‌الله‌علیه‌وآله)، در دنیا آمد، یکی از رویدادهای مهم و تاریخی در تاریخ اسلام است. حضرت زینب با شجاعت، صداقت، و تواضع، نمادی از ایمان و ایستادگی در مقابل ستم و فساد است.

در تبلیغات اطلاع‌رسانی این رویداد مهم، چاپ بنرها نقش مهمی ایفا می‌کنند. بنرهای چاپی با تصاویر زیبا و شعارهای معنوی، افکار عمومی را به سمت معرفی زندگی، اقوال، و اندرزهای حضرت زینب هدایت می‌کنند. این بنرها در مراسمات دینی، سخنرانی‌ها، و فعالیت‌های مردمی جهت اطلاع‌رسانی و ایجاد ایمان و اراده مردم نسبت به ارزش‌های اسلامی و اخلاقی به کار می‌روند.

بنرها به عنوان وسیله‌ای کلیدی در جشن‌ها و مراسم مذهبی به کار می‌روند تا اهمیت رویدادهای مهمی چون ولادت حضرت زینب را بر جمعیت افزایش دهند و مردم را به شرکت فعّال در مراسمات دینی ترغیب کنند. از طریق تصاویر زیبا و متن‌های مؤثر در بنرها، عمق این رویداد و اثرات آن بر زندگی اسلامی و اخلاقی مسلمانان به دقت به تصویر کشیده می‌شود و این تبلیغات گرافیکی تاثیرات بسزایی در تقویت ایمان و عشق به حضرت زینب در جامعه دارند.

طراحی یک بنر لایه باز به مناسبت ولادت حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) با زمینه قرمز و تصویر حرم، یک ابزار گرافیکی استثنایی است که به زیبایی و معنویت جشن‌های این روزهای مهم در دین اسلام را تاکید می‌کند. زمینه قرمز این بنر به عنوان نماد احساس شور و اراده در مراسمات مذهبی عمل می‌کند. این رنگ قوه و انرژی را نمایان می‌سازد و به جشن‌ها و مراسمات مذهبی جلوه ویژه‌ای می‌بخشد.

تصویر حرم حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) که به عنوان مکان مقدس و پر از برکت، در بنر جای می‌گیرد، عمق و ارتباط معنوی با این شخصیت مهم را به وضوح به تصویر می‌کشد. این تصویر به معنای ارتباط مستقیم با مکانی مقدس و بارگذاری روحانی مراسمات، ارتباط خاصی را بین مردم و حضرت زینب برقرار می‌کند.

استفاده از تایپوگرافی یا زینب کبری در بنر، با انتخاب فونت‌ها و طرح‌های خاص، نه تنها جلب توجه بینندگان را به خود می‌کشد بلکه حس معنوی و ارتباط با شخصیت حضرت زینب را تقویت می‌کند. این تایپوگرافی با نوشته‌ها و اشعار معنوی، احساس اراده و شور را در جشن‌ها و مراسمات به اشتراک می‌گذارد.

لایه باز در این بنر امکان ویرایش آسان عناصر گرافیکی را فراهم می‌کند. طراحان می‌توانند با اضافه کردن پیام‌های مختلف و تغییرات در متن‌ها، بنر را به‌روز کرده و آن را با پویاکردن محتوا به تطابق با موضوعات و جلسات مختلف جشن‌های ولادت حضرت زینب تنظیم کنند. به این ترتیب، طرح لایه باز این بنر با ترکیب رنگهای قرمز، تصویر حرم، و تایپوگرافی یا زینب کبری، یک ظاهر زیبا و نمادین را به جشن‌ها و مراسمات این روزهای مهم اضافه می‌کند.

بنر وفات حضرت زینب (س)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر رحلت حضرت زینب (س)

طرح بنر وفات حضرت زینب (س) شامل: تایپوگرافی یا زینب کبری ، تذهیب ، نقوش مذهبی و متن تسلیت با مراسم وفات حضرت زینب (س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر رحلت حضرت زینب (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز وفات حضرت زینب (س)

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               184 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر رحلت  حضرت زینب (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز با طرح بنر وفات حضرت زینب (س)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تایپوگرافی یا زینب کبری در طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و نقوش مذهبی مناسب با طرح بنر وفات حضرت زینب (س)

 


حضرت زینب , بنر لایه باز , رحلت حضرت زینب , طرح بنر رحلت حضرت زینب , PSD , بنر لایه باز وفات حضرت زینب , بنر تسلیت , طرح لایه باز بنر وفات حضرت زینب , تذهیب , طرح لایه باز وفات , پوستر , متن وفات حضرت زینب , حرم , کبوتر , بنر وفات حضرت زینب , تایپوگرافی یا زینب کبری , بنر رحلت حضرت زینب , طرح لایه باز وفات حضرت زینب , پوستر حضرت زینب , وفات حضرت زینب , پوستر وفات حضرت زینب , طرح لایه باز بنر رحلت حضرت زینب ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325