طرح استند هفته نیروی انتظامی

شناسه مطلب : 451411
ابعاد :200در 90سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :33 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح استند هفته نیروی انتظامی

هفته نیروی انتظامی زمانی است که به خدمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارکنان این نهاد در برقراری نظم و امنیت عمومی پرداخته و از آن‌ها تقدیر می‌شود. این هفته به‌عنوان نمادی از قدردانی از ایثار و فداکاری نیروهای انتظامی، فرصتی است برای جامعه تا به اهمیت نقش این نیروها در ایجاد آرامش و امنیت پی ببرند. نیروی انتظامی به عنوان حافظان امنیت کشور در برابر تهدیدات مختلف، در خط مقدم تلاش می‌کنند تا جامعه‌ای امن و آرام برای همه فراهم آورند.

چاپ بنر در بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، یکی از مؤثرترین ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی برای ترویج فرهنگ قدردانی و نشان دادن اهمیت این مناسبت است. بنرهای بزرگداشت این هفته معمولاً حاوی پیام‌های تقدیر و تشکر از نیروهای انتظامی، تصاویر فعالیت‌های آنان و شعارهایی در زمینه امنیت و نظم عمومی هستند. این بنرها با نصب در سطح شهر، مکان‌های عمومی، ورودی کلانتری‌ها و سازمان‌های دولتی، نه تنها به افزایش آگاهی مردم از فعالیت‌های این نیرو کمک می‌کنند، بلکه فضایی برای ایجاد احترام و همبستگی بین مردم و نیروی انتظامی فراهم می‌آورند.

بنرهای هفته نیروی انتظامی همچنین می‌توانند باعث تقویت حس امنیت و اعتماد عمومی شوند. این بنرها به نوعی پیام‌آور حمایت مردم از نیروهای انتظامی و تلاش‌های آنان برای حفظ امنیت جامعه هستند. نمایش تصاویر و شعارهای مرتبط با نیروی انتظامی می‌تواند حس مشارکت و همکاری میان مردم و این نیرو را تقویت کند و موجب ایجاد رابطه‌ای نزدیک‌تر و همدلانه‌تر شود. به این ترتیب، چاپ بنرهای مناسبتی می‌تواند به ترویج فرهنگ احترام به قانون و مسئولیت‌پذیری اجتماعی کمک کرده و از این طریق به بهبود امنیت و آرامش عمومی بیانجامد.

طرح بنر هفته نیروی انتظامی، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر لایه باز هفته نیروی انتظامی

طرح بنر هفته نیروی انتظامی شامل:

آرم و لوگوی نیروی انتظامی، عکس باکیفیت نیرو انتظامی، گل، کادر مذهبی، پرچم ایران و متن تبریک هفته نیروی انتظامی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر هفته نیرو انتظامی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

مشخصات فنی طرح بنر افقی هفته نیروی انتظامی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز

سایز:                                33 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر گرامیداشت هفته نیروی انتظامی
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر هفته نیروی انتظامی
  • طراحی بنر با استفاده از آرم و لوگوی نیروی انتظامی
  • طراحی تایپوگرافی نیروی انتظامی
  • استفاده از متن تبریک هفته نیروی انتظامی و پرچم ایران و گل در طرح بنر هفته نیروی انتظامی

جمهوری اسلامی , نیروی انتظامی , هفته نیروی انتظامی , کادر تذهیب , بنر گرامیداشت هفته نیروی انتظامی , بنر نیروی انتظامی , بنر هفته نیروی انتظامی , طرح بنر هفته نیروی انتظامی , پرچم ایران , بنر آغاز هفته نیروی انتظامی , بنر روز نیروی انتظامی , خوشنویسی نیروی انتظامی , بنر گرامیداشت هفته نیروی انتظامی , پلیس , نیروی انتظامی , نیروی انتظامی , نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران , تایپوگرافی نیروی انتظامی , نیروی انتظامی ایران ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325