طرح استند لایه باز وفات حضرت خدیجه psd

شناسه مطلب : 415394
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :17 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

طرح بنر وفات حضرت خدیجه (س)

رحلت حضرت خدیجه، همسر پیامبر اسلام، در سال ۴۸ قبل از هجرت، یکی از رویدادهای مهم تاریخ اسلامی است. حضرت خدیجه، اولین زنی بود که اسلام را پذیرفت و از دلداران و همراهان صادق پیامبر بود. پس از ۲۵ سال ازدواج با پیامبر، او در سن ۶۵ سالگی درگذشت. رحلت حضرت خدیجه برای پیامبر و همه پیروان اسلام، از رویدادهایی بسیار احزان‌انگیز و پر از اندوه است.

یکی دیگر از رویدادهای مهم در تاریخ اسلام، چاپ بنر به مناسبت سالگرد رحلت حضرت خدیجه است. این رویداد، همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به یادگار مانده و به عنوان یکی از اعتراضات مردم در برابر حکومت پهلوی، معروف شده است. در آن زمان، بنری با عنوان «یا خدیجه» به یاد رحلت حضرت خدیجه چاپ شد و در خیابان‌های شهرهای مختلف ایران به نمایش گذاشته شد. این بنر، نشان از عشق و ارادت مردم به خانمی بود که بیش از هر چیزی، به پیامبر اسلام و دین او علاقه داشت.

تاثیر چاپ بنر «یا خدیجه» برای این روز، به دلیل ارتباطی که با رحلت حضرت خدیجه دارد، بسیار مهم است. این بنر، نشان دهنده ارادت و احترام مردم به رسالت پیامبر اسلام و همسرش است. همچنین، این رویداد نشان دهنده قدرت و تأثیر اعتراضات مردمی است که به طور غیر خشونت‌آمیز می‌تواند پیام‌های مهمی را به مردم منتقل کند.

همچنین، بنر «یا خدیجه» نمادی از مبارزه مردم ایران برای دفاع از ارزش‌های دینی، اخلاقی و انسانی است. در آن زمان، ایرانیان با اعتراض خود نشان دادند که دین اسلام و ارزش‌های آن، برای آنها بسیار مهم است و آنها برای حفظ آنها آماده هرگونه قربانی هستند. بنر «یا خدیجه»، تأثیری پایدار در فرهنگ ایرانی داشته و همچنان به عنوان یکی از نمادهای ایثار و ارادت به مقامات معنوی و ارزش‌های اخلاقی به یادگار مانده است.

در نهایت، بنر «یا خدیجه»، یکی از نمادهای تاریخی ایران است که نشان دهنده پایداری ارزش‌های دینی و اخلاقی است. این رویداد، ما را به یاد این می‌اندازد که اعتراضات غیر خشونت‌آمیز مردمی، می‌تواند پیام‌های مهمی را به دست مردم برساند و در برابر نظام‌های سلطه‌مند مقابله کند. به همین دلیل، بنر «یا خدیجه» به عنوان یکی از نمادهای ایثار و ارادت به ارزش‌های دینی و اخلاقی، همیشه در تاریخ مردم ایران به یادگار مانده است.

بنر وفات حضرت خدیجه، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر وفات حضرت خدیجه

طرح بنر وفات حضرت خدیجه شامل:تذهیب و نقوش مذهبی ،  متن تسلیت وفات حضرت خدیجه می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر وفات حضرت خدیجه می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر وفات حضرت خدیجه

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               17 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر وفات حضرت خدیجه
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح بنر وفات حضرت خدیجه
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مناسب در طرح بنر وفات حضرت خدیجه

پوستر وفات حضرت خدیجه (س) , بنر لایه باز وفات حضرت خدیجه , بنر تسلیت حضرت خدیجه , خدیجه , بنر تسلیت وفات حضرت خدیجه , طرح بنر رحلت حضرت خدیجه , وفات حضرت خدیجه کبری (س) , دانلود بنر وفات حضرت خدیجه , رحلت حضرت خدیجه , بنر رحلت حضرت خدیجه کبری , بنر لایه باز , وفات حضرت خدیجه , بنر لایه باز وفات حضرت خدیجه (س) , بنر وفات حضرت خدیجه دهم رمضان , سالروز وفات حضرت خدیجه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325