طرح استند شهادت امام جعفر صادق (ع)

شناسه مطلب : 420715
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :57 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

شهادت امام جعفر صادق (ع) به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای تاریخی در جامعه شیعیان جهان، در تاریخ 25 شوال هر سال به یادبود و تجدید یاد این امام بزرگ برگزار می‌شود. این روز به دلیل اهمیت فرهنگی و تاریخی آن، همیشه در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی مردم شیعه دارای جایگاه خاصی است.

در این روز، بسیاری از مردم شیعه، اقدام به نصب بنرها و پوسترهای چاپ شده با تصاویر و نقوش امام صادق (ع) در اماکن مذهبی، خیابان‌ها و میدان‌ها می‌کنند. این بنرها نمادی از ارادت و اعتقاد به امام صادق (ع) هستند و از جمله رسوم معمول در جامعه شیعه محسوب می‌شوند.

بنرهای چاپ شده در روز شهادت امام صادق (ع) تاثیر قابل توجهی در جامعه شیعیان دارند. این بنرها باعث ایجاد فضایی پر از احساس محبت، ایمان و ارادت به امام صادق (ع) می‌شوند. همچنین نصب این بنرها می‌تواند باعث توجه عمومی به این رویداد مذهبی و فرهنگی شود و از این طریق به ارتقای معنویت جامعه شیعیان کمک کند.

در نتیجه، چاپ بنر و پوستر در روز شهادت امام صادق (ع) به عنوان یکی از رسوم و فرهنگ‌های مرسوم در جامعه شیعیان، نقش بسزایی در تجدید یاد این امام بزرگ و ایجاد ارتباط و همبستگی بین شیعیان دارد. همچنین این رسم می‌تواند به بهبود فضای فرهنگی و معنوی جامعه شیعیان کمک کند.

بنر شهادت امام صادق (ع )، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) شامل: تایپوگرافی ومتن مرتبط با شهادت امام صادق (ع ) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام صادق (ع )

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               57 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام صادق (ع )
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر شهادت امام صادق (ع )
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

امام جعفر صادق , شهادت امام ششم , دانلود بنر شهادت امام صادق , بنر لایه باز شهادت امام جعفر صادق , طرح بنر شهادت امام صادق , بنر لایه باز شهادت امام صادق , شهادت امام صادق , امام صادق , صادق , جعفر صادق , بنر شهادت امام جعفر صادق , بنر شهادت امام صادق , بنر شهادت امام جعفر صادق , بنر psd شهادت امام صادق ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325