طرح استند روز گرامیداشت حافظ

شناسه مطلب : 432673
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :74 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر روز گرامیداشت حافظ

روز گرامیداشت حافظ در تاریخ 20 مهر، به یادگاری یکی از بزرگترین شاعران و عارفان ایرانی، خواجه شمس‌الدین محمد حافظ شیرازی، برگزار می‌شود. حافظ به‌عنوان یکی از بزرگترین شاعران سدهٔ چهاردهم میلادی مشهور است و آثار او در دیوانی به نام "غزلیات حافظ" جاودانه شده‌اند. او به عنوان نماینده شاعری عارفانه شناخته می‌شود که در اشعارش به عشق، معنویت، و عرفان اشاره می‌کند.

چاپ بنر‌ها به عنوان یک وسیله تبلیغاتی و ارتباطی می‌توانند در روز گرامیداشت حافظ نقش مهمی ایفا کنند. با چاپ بنر‌هایی به‌یادگاری این روز و اشعار حافظ، می‌توان پیام‌ها و اشعاری از آثار او را به جامعه منتقل کرد. این بنرها می‌توانند در مکان‌های عمومی، کتابخانه‌ها، مراسم‌ها و جشن‌های گرامیداشت حافظ، معارض کتاب، و مراکز فرهنگی نصب شوند تا مردم با شاعری چون حافظ و آثار او آشنا شوند.

علاوه بر این، چاپ بنرها می‌توانند برای ترویج فرهنگ ادبی و شعر فارسی و همچنین جذب علاقه‌مندان به آثار حافظ مفید باشند. این بنرها می‌توانند به جشن‌ها، کنفرانس‌ها، و وقتی‌های معرفی کتاب‌ها و آثار حافظ اضافه شوند تا عموم مردم با آثار این شاعر زیبا آشنا شوند.

به طور کلی، چاپ بنرها در گرامیداشت روز حافظ و ارتقاء آگاهی از ارزش‌ها و آثار او در جامعه دارای تأثیر مثبتی می‌باشند. این ابزارها می‌توانند به ترویج فرهنگ ادبی و ادب فارسی کمک کنند و معرفی زندگی و شعر حافظ به نسل‌های جوان ایرانی کمک کنند.

طراحی بنر لایه باز به مناسبت گرامیداشت حافظ با زمینه قرمز و تصویر مقبره حافظ می‌تواند برای یادگاری و جشن‌گرفتن این روز مهم و شاعر بزرگ ایرانی بسیار موثر باشد. 

  1. زمینه قرمز: انتخاب رنگ زمینه قرمز برای بنر، نمایانگر عشق، انرژی و شور و شوق است که در شعرهای حافظ نیز به خوبی به تصویر کشیده شده است. این رنگ می‌تواند احساس گرمایی و اراده به تجدید میثاق با ارزش‌های ادبی و فرهنگی ایران را به مخاطبان انتقال دهد.

  2. تصویر مقبره حافظ: تصویر مقبره حافظ به عنوان نمادی از مکان مقدس حافظ در شیراز را در طرح بنر اضافه کنید. این تصویر نماد تقدیر از ارزش‌ها و آثار این شاعر بزرگ است و به تمامیت فرهنگ ادبی و شعر فارسی اشاره می‌کند.

  3. شعار گرامیداشت حافظ: از جملات یا شعارهایی که به گرامیداشت حافظ و اهمیت آثار او اشاره دارند، در بنر قرار دهید. این شعارها می‌توانند درجهت توجیه اهمیت این روز و معرفی شاعر به مخاطبان کمک کنند.

  4. تاریخ و جزئیات رویداد: تاریخ و سایر جزئیات مراسم گرامیداشت حافظ را در بنر قرار دهید. اطلاعات مربوط به زمان و مکان رویداد، برنامه‌ها و سخنرانان می‌توانند از طریق این بنر به مخاطبان ارائه شوند.

  5. اطلاعات تماس: اطلاعات تماس مرتبط با رویداد گرامیداشت حافظ را در پایین بنر قرار دهید. این اطلاعات شامل شماره تلفن، ایمیل، وب‌سایت و آدرس مکان برگزاری رویداد می‌شود تا افراد علاقه‌مند بتوانند به راحتی با رویداد ارتباط برقرار کنند.

با رعایت این نکات، طراحی بنر لایه باز گرامیداشت حافظ با زمینه قرمز و تصویر مقبره حافظ می‌تواند به یک ابزار موثر برای گرامیداشت و ترویج ارزش‌های فرهنگی و ادبی ایرانی تبدیل شود و مخاطبان را به شرکت در این مراسم‌ها و جشن‌ها ترغیب کند.

طرح بنر بزرگداشت حافظ، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر بزرگداشت حافظ

طرح بنر بزرگداشت حافظ شامل: عکس با کیفیت آرامگاه حافظ، مقبره حافظ، طرح گل، لیبل و متن تبریک روز حافظ می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر بزرگداشت حافظ می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

مشخصات فنی بنر بزرگداشت حافظ

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 قرمز

سایز:                                74 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر بزرگداشت حافظ شیرازی
  • هم نشینی مناسب زمینه قرمز با طرح بنر بزرگداشت حافظ
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت آرامگاه حافظ
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر بزرگداشت حافظ

بزرگداشت حافظ , دانلود بنر روز بزرگداشت حافظ , طرح بنر بزرگداشت حافظ , طرح بنر روز بزرگداشت حافظ , PSD , بنر سالروز تولد حافظ , گل , طرح بنر زادروز حافظ , بنر بزرگداشت حافظ , تصویر مقبره حافظ , بنر زادروز حافظ , روز بزرگداشت حافظ , بنر ولادت حافظ , مقبره حافظ , بنر روز گرامیداشت حافظ , شاعر , روز گرامیداشت حافظ , بنر تولد حافظ , حافظ , طرح بنر گرامیداشت حافظ ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325