طرح استند روز دانشجو

شناسه مطلب : 436702
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :44 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر روز دانشجو

روز دانشجو به عنوان یک رویداد مهم و خاص در تقویت هویت دانشجویی و ارتقاء ارتباطات در جوامع تحصیلی تلقی می‌شود. این روز به جشن‌ها و مراسمات مختلفی منجر می‌شود که از طریق آنها افراد مختلف از تمایزهای فرهنگی و اندیشی یکدیگر آگاه می‌شوند. چاپ بنرها در این موقعیت می‌توانند نقش مهمی در ارتقاء اطلاع‌رسانی و جذب مخاطبان داشته باشند.

استفاده از بنرهایی با طراحی جذاب و خلاق، به‌ویژه با تمرکز بر عناصر مرتبط با زندگی دانشجویی، می‌تواند جلب توجه بیشتری داشته باشد. تصاویری از کتابخانه، کتاب، مداد و کاغذ و دیگر علایق دانشجویی در بنرها افکار و احساسات دانشجویان را به خوبی بازتاب می‌دهد. همچنین، از رنگهای جذاب و متنوع برای جلب توجه و افزایش جذابیت بنرها استفاده شود.

بنرها می‌توانند به عنوان ابزاری مؤثر برای تبلیغ برنامه‌ها و مراسمات مرتبط با روز دانشجو عمل کنند. اطلاعات مهم مانند زمان و مکان برگزاری مراسمات در بنرها قرار گرفته و این اطلاعات می‌توانند به دانشجویان کمک کنند تا به راحتی در این رویدادها شرکت کنند.

بنرها می‌توانند تأثیر مثبتی بر افزایش حس انتمایه و افتخار دانشجویان به دانشگاه و محیط تحصیلی خود داشته باشند. ارائه پیام‌های تشویقی و الهام‌بخش در بنرها، احساس ارتباط نزدیکتر دانشجویان با دانشگاه و ارزش‌های تحصیلی را تقویت می‌کند.

به طور کلی، چاپ بنرها در روز دانشجو می‌تواند به عنوان یک وسیله موثر در ترویج ارتباطات، افزایش اطلاعات و جلب توجه مخاطبان به موضوعات مرتبط با دانشجویی عمل کند.

بنر لایه باز گرامیداشت روز دانشجو، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنرروز دانشجو

طرح بنر روز دانشجو شامل:عکس ایرانی کتاب و کلاه فارغ التحصیلی، تذهیب، کادر مذهبی، عکس ایرانی، طرح گل، کادر اسلیمی، پرچم ایران و متن گرامیداشت روز دانشجو می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی روز دانشجو، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز دانشجو می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر روز دانشجو، بنر روز دانشجو، بنر لایه باز روز دانشجو، بنر مناسبتی، بنر لایه باز، تایپوگرافی، تایپوگرافی دانشجو، عکس ایرانی دانشجو، تذهیب، کادر مذهبی، عکس ایرانی، طرح گل، کادر اسلیمی، پرچم ایران، متن گرامیداشت روز دانشجو

 

مشخصات فنی بنر لایه باز روز دانشجو

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               44 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز دانشجو
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر روز دانشجو
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از عکس ایرانی کتاب و کلاه فارغ التحصیلی در طرح بنر روز دانشجو
  • استفاده از تایپوگرافی دانشجو مرتبط در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز دانشجو

کلاه فارغ التحصیلی , بنر لایه باز روز دانشجو , پرچم ایران , بنر گرامیداشت روز دانشجو , بنر روز دانشجو , طرح بنر روز دانشجو , بنر گرامیداشت روز دانشجو تایپوگرافی دانشجو , کتاب , دانشجو ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325