طرح استند روز جهانی نابینایان

شناسه مطلب : 451448
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :25 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح استند روز جهانی نابینایان

روز جهانی نابینایان، که در 15 اکتبر هر سال برگزار می‌شود، فرصتی است برای افزایش آگاهی عمومی درباره مشکلات و چالش‌های افرادی که با ناتوانی بینایی زندگی می‌کنند. این روز، به‌ویژه به منظور ترویج حقوق و نیازهای نابینایان، و ایجاد فضایی برای گفت‌وگو و تبادل نظر درباره مسائل مربوط به آن‌ها تعیین شده است. هدف از این روز، کمک به جامعه برای درک بهتر چالش‌هایی است که نابینایان با آن مواجه‌اند و تشویق به پذیرش و حمایت از آن‌ها در جامعه است.

چاپ بنرها به مناسبت روز جهانی نابینایان می‌تواند ابزاری مؤثر در ارتقاء آگاهی و حساس‌سازی عمومی نسبت به حقوق و نیازهای نابینایان باشد. این بنرها می‌توانند شامل پیام‌های مثبت و انگیزشی، شعارهایی درباره حمایت از حقوق نابینایان و اطلاعات مربوط به چالش‌های زندگی روزمره آن‌ها باشند. طراحی‌های جذاب و استفاده از تصاویر معنادار می‌تواند به جلب توجه مردم کمک کند و آن‌ها را به تفکر درباره نحوه برخورد با نابینایان و اهمیت حمایت از آن‌ها ترغیب کند. این بنرها می‌توانند به‌عنوان یک ابزار آموزشی عمل کرده و اطلاعات مفیدی را در اختیار عموم قرار دهند.

نصب بنرها در مکان‌های عمومی، از جمله پارک‌ها، مراکز فرهنگی و خیابان‌ها، می‌تواند فضایی از همدلی و همبستگی را ایجاد کند و به افزایش آگاهی عمومی درباره روز جهانی نابینایان کمک کند. این بنرها می‌توانند به افراد یادآوری کنند که نابینایان نیز جزء لاینفک جامعه هستند و باید به‌عنوان افرادی با حقوق برابر شناخته شوند. با این اقدام، نه تنها حس همبستگی اجتماعی تقویت می‌شود، بلکه نگرش‌های مثبت نسبت به نابینایان نیز افزایش می‌یابد. در نهایت، این بنرها می‌توانند به تشویق افراد به مشارکت در برنامه‌های حمایتی و فرهنگی برای نابینایان کمک کنند و فضایی از همدلی و درک متقابل را در جامعه ایجاد نمایند.

بنر لایه باز روز نابینایان، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر روز جهانی نابینایان

طرح پوستر روز نابینایان شامل:

تصویر مرتبط و متن گرامیداشت روز جهانی نابینایان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز جهانی نابینایان می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز روز جهانی نابینایان

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               25 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز نابینایان
  • هم نشینی مناسب زمینه سفید و آبی با طرح بنر روز جهانی نابینایان
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر روز نابینایان

روز جهانی نابینایان , بنر مناسبتی , بنر روز جهانی نابینایان , روز جهانی نابینایان , بنر گرامیداشت روز نابینایان , بنر روز جهانی عصای سفید , طرح بنر روز جهانی نابینایان و کم بینایان , بنر روز جهانی نابینایان , طرح بنر روز جهانی نابینایان , طرح بنر روز جهانی نابینایان , طرح روز جهانی نابینایان , طرح بنر , روشندلان , بنر روز روشندلان , نابینا , عصای سفید , کم بینا , بنر ایرانی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325