طرح استند روز بزرگداشت فردوسی

شناسه مطلب : 420392
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :68 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

استند روز بزرگداشت فروسی

روز بزرگداشت فردوسی، روزی است که به یاد نویسنده بزرگ ایرانی، ابوالقاسم فردوسی تبریزی و شاهنامه‌اش می‌پردازد. این روز در تاریخ ۱۳ بهمن هر سال توسط مردم ایران گرامی‌داشت می‌شود. فردوسی با نوشتن شاهنامه، تلاش کرد تا تاریخ و فرهنگ ایران را به صورت شعری و دلنشین به نسل‌های آینده منتقل کند. شاهنامه‌ی فردوسی یکی از بزرگ‌ترین آثار ادبیات جهان است و تاثیر بسیار زیادی بر روی زبان و ادبیات فارسی و حتی جهانی داشته است.

برای گرامیداشت روز بزرگداشت فردوسی، انواع مراسم‌های فرهنگی و ادبی در سراسر کشور برگزار می‌شود. همچنین، چاپ بنر و پوستر با عکس فردوسی و شعرهایی از شاهنامه، جزء فعالیت‌هایی است که برای جشن‌گیری از این روز در شهرها و شهرستان‌ها صورت می‌گیرد. این بنرها و پوسترها برای ایجاد توجه به اهمیت شاهنامه و فردوسی در جامعه و همچنین به منظور تشویق به خواندن و بررسی این اثر بزرگ، استفاده می‌شوند.

چاپ بنر و پوستر برای روز بزرگداشت فردوسی می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روی جامعه داشته باشد. این فعالیت می‌تواند باعث شناخت بیشتر از ادبیات و فرهنگ ایرانی و همچنین تشویق به خواندن و بررسی شاهنامه شود. به علاوه، این بنرها و پوسترها می‌توانند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز استفاده شوند.

بنر روز فروسی، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز بزرگداشت فروسی

طرح بنر روز بزرگداشت فروسی شامل:تصویر فردوسی ، تایپوگرافی فردوسی و متن گرامیداشت روز بزرگداشت فردوسی می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز بزرگداشت فروسی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز بزرگداشت فروسی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               68 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز بزرگداشت فروسی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر روز بزرگداشت فروسی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • استفاده از طرح گل و متن گرامیداشت روز فردوسی در طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر فردوسی در طرح بنر روز بزرگداشت فروسی

 


روز گرامیداشت زبان فارسی , روز زبان فارسی , بزرگداشت فردوسی , بنر سالروز گرامیداشت فردوسی , فردوسی , روز پاسداشت زبان فارسی , بنر پاسداشت زبان فارسی , بنر بزرگداشت فردوسی , طوس , بنر سالروز تولد حکیم ابوالقاسم فردوسی , روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی , بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی , بنر روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی , بنر تولد فردوسی , حکیم ابوالقاسم فردوسی , آرامگاه فردوسی , بنر ولادت فردوسی , پاسداشت زبان فارسی , بنر زادروز فردوسی , بنر روز زبان فارسی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325