طرح استند تسلیت اربعین حسینی

شناسه مطلب : 429305
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :107 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر لایه باز تسلیت اربعین 

اربعین حسینی به چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش در کربلا اطلاق می‌شود، که هر ساله مسلمانان شیعه در سراسر جهان این روز را به عنوان یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین رویدادهای مذهبی خود جشن می‌گیرند. این رویداد با آغاز ماه محرم آغاز می‌شود و تا روز اربعین ادامه دارد. در این روزها، میلیون‌ها زائر از نقاط مختلف جهان به سوی کربلا در عراق جمع می‌شوند تا با تجدید یاد و پرستش، اراده شجاعانه امام حسین (ع) در مقابل ستم و ظلم را گرامی داشته و در مراسم عزاداری و عبادت شرکت کنند.

تاثیر چاپ بنر برای این روز به عنوان یک وسیله ارتباطی بسیار مهم و مؤثر محسوب می‌شود. چاپ بنرهای با مضامین مرتبط با اربعین حسینی، نه تنها به مسلمانان امکان می‌دهد تا اطلاعات کامل‌تری از مراسمات و رویدادهای این روز داشته باشند، بلکه با نمایش گسترده‌تر این اطلاعات به عموم مردم، آگاهی‌آن‌ها از اهمیت و ارزش این رویداد معنوی و مذهبی افزایش می‌یابد. از طرف دیگر، چاپ بنرها این امکان را به افراد می‌دهد که در مراسمات مذهبی و عزاداری با مشارکت فعالانه‌تری شرکت کنند و از این راه، تأثیر اجتماعی و فرهنگی اربعین حسینی بر جامعه‌ها تقویت می‌شود.

بنرهای چاپ شده با تصاویر و مضامین مرتبط با اربعین، افراد را به یادآوری مفاهیمی همچون عدالت، و مقاومت در برابر ستم و ظلم تشویق می‌کنند. این ابزارهای چاپی، به عنوان یک واسطه مهم، تأثیر مثبتی بر روی آگاهی‌آوری و تربیت اخلاقی افراد دارند و باعث می‌شوند تا ارزش‌های انسانی و اخلاقی بهتری در جامعه ترویج یابد. به طور کلی، تاثیر چاپ بنر برای اربعین حسینی نه تنها به ارتقاء اهمیت و شناخت این مراسم مذهبی کمک می‌کند، بلکه به تعمیق ارتباطات اجتماعی و تقویت ارتباط بین افراد از مختلف قشرها و جوامع مختلف نیز همکاری می‌کند.

طرح بنر لایه باز اربعین با زمینه مشکی و قهوه‌ای، یک ایده هنری است که با جلب توجه و ایجاد تأثیر در مراسمات اربعین حسینی تلاش دارد. این طرح، با استفاده از ترکیب رنگ‌های تاریک و گرم، ابعاد عمق و ارتباط عاطفی بین مراسم و تجلی تربیت‌های اخلاقی را به تصویر می‌کشد.

زمینه مشکی در این طرح، نمایانگر احوال ماتم و عزاداری است که در روزهای اربعین برگزار می‌شود. این رنگ تاریک، احساس تأثر و ترحم را در دلها به وجود می‌آورد و اندیشه‌ای از عمق و اهمیت این مراسمات معنوی منتقل می‌کند.

قهوه‌ای به عنوان رنگی گرم، نماد اراده و مقاومت امام حسین (ع) در مقابل ظلم و فساد است. این رنگ به تاریخچه‌ی قهر و خروش عاشورای کربلا اشاره می‌کند و از اندیشه‌ی استواری در برابر ستم تاکید می‌کند.

تایپوگرافی "اربعین حسینی" با انتخاب فونت‌ها و اندازه‌های مناسب، تعبیری جدید از ارتباط معنوی و عمیق این مراسم به همراه دارد. طراحی خاص و متفاوت این تایپوگرافی، نه تنها به تبلیغ اهمیت اربعین می‌پردازد، بلکه یک احساس زیبایی بصری نیز به مخاطب منتقل می‌کند.

استفاده از تذهیب در این طرح، ابعاد مذهبی و معنوی اربعین حسینی را بیشتر از همیشه تأکید می‌کند. حروف زیبا و هنرمندانه‌ای که به صورت تذهیبی درج شده‌اند، ارتباط مستقیم با زندگانی و اندیشه‌های امام حسین (ع) را برقرار می‌کنند و تأثیری عمیق در دلهای عاشقان اهل بیت (ع) ایجاد می‌کنند.

بنر لایه باز تسلیت اربعین، توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر تسلیت  اربعین حسینی

طرح بنراربعین حسینی شامل: تایپوگرافی ،  کادر مذهبی ، تذهیب ،  و متن تسلیت اربعین حسینی می‌باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز اربعین 

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               107 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز اربعین حسینی
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی  با طرح بنر اربعین
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی و اسلامی در طرح بنر
  • استفاده از متن مرتبط  با طرح بنر اربعین
  • طراحی شیک تایپوگرافی در طرح بنر

استند اربعین , بنر لایه باز اربعین حسینی , طرح بنر , اربعین , بنر اطلاعیه اربعین , طرح استند اربعین , استند تسلیت اربعین حسینی , بنر مناسبتی , بنر اربعین حسینی , اربعین حسینی , طرح استند تسلیت اربعین حسینی , بنر اطلاعیه اربعین حسینی , بنر اربعین , طرح بنر تسلیت اربعین حسینی , دانلود بنر اربعین , بنر اطلاع رسانی اربعین , بنر اطلاع رسانی اربعین , بنر تسلیت اربعین حسینی , طرح بنر اربعین حسینی , بنر , طرح بنر اربعین حسینی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325