طرح آگهی ترحیم psd

شناسه مطلب : 392888
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :41 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/07/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح اعلامیه ترحیم

آگهی ترحیم یا اعلامیهٔ فوت دعوتنامه‌ای است از جانب صاحبان عزا و اقوام نزدیک متوفی برای دعوت از دوستان و آشنایان وی به‌منظور آنکه در مراسم عزاداری شرکت کنند.

آگهی فوت ممکن است توسط یکی از عزاداران به‌شکل یک اعلامیهٔ مستقل منتشر شود یا در یک روزنامه یا نشریه چاپ شود. به‌هرحال، اصلی‌ترین کاربرد این اعلامیه‌ها، اطلاع‌رسانی از مرگ و زمان و مکان اجرای مراسم عزاداری است.

چاپ آگهی ترحیم اولین و اساسی ترین نیاز برای بازماندگان خانواده متوفی می باشد. خانواده و بستگان نزدیک متوفی با چاپ آگهی ترحیم خبر تلخ فوت عزیز از دست رفته را به اطلاع دوستان و آشنایان می رسانند و همچنین زمان و مکان برگزاری مراسم سوگواری را به اطلاع آنها می رسانند.

در کشور عزیزمان ایران، اغلب برای روزهای سوم، چهلم و سالگرد متوفی اقدام به چاپ این آگهی ها می کنند. تیم طراحان پارس گرافیک با طراحی خاص و ویژه این آگهی ها تلاش کرده تا احساسات خانواده و عزیزان متوفی را به مخاطبان منتقل کرده و همکاران صنعت چاپ را برای چاپ این اطلاعیه ها تا حدود زیادی مرتفع نماید.

همچنین تمامی طرح های آگهی های ترحیم در سایت پارس گرافیک به صورت کاملا لایه باز بوده و کاربران سایت می توانند با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را روی این آگهی ها اعمال نمایند.

پارس گرافیک نمونه هایی از طرح آگهی ترحیم چهلم را جهت استفاده کاربران طراحی کرده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح آگهی ترحیم چهلم

طرح اعلامیه ترحیم شامل: کادر مذهبی، کادر اسلیمی ،  تذهیب و آیکون استفاده از تصویر متوفی می‌باشد که توسط طراحان مجرب پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از المان های با کیفیت در طراحی آگهی ترحیم، می توانید علاوه بر استفاده از عناصر موجود در این طرح در طراحی بنر تسلیت، در استوری اینستاگرام یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده متوفی استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی آگهی ترحیم چهلم

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               41 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات فنی طرح اطلاعیه ترحیم
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی با طرح آگهی ترحیم
  • طراحی اعلامیه ترحیم با استفاده از المنت های مذهبی
  • استفاده مناسب از آیکون تصویر متوفی درون کادر اسلیمی

آگهی ترحیم لایه باز , آگهی ترحیم , آگهی ترحیم چهلم , آگهی تسلیت , چهلم , طرح آگهی ترحیم , تسلیت , طرح , آگهی چهلمین روز درگذشت , اعلامیه ترحیم , طرح آگهی ترحیم , اطلاعیه ترحیم , طرح اعلامیه ترحیم , آگهی ترحیم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325