طرح آگهی ترحیم

شناسه مطلب : 427751
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :64 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح اعلامیه ترحیم

فوت عزیزان یکی از مواقع دشوار و پراحساس در زندگی انسان‌ها است که همراه با غم و اندوه برای خانواده و دوستان به همراه دارد. در این لحظات تلخ، چاپ آگهی‌های ترحیم می‌تواند نقش بسیار مهمی در اطلاع‌رسانی به اطرافیان و جامعه داشته باشد.

۱. اطلاع‌رسانی به اطرافیان: چاپ آگهی‌های ترحیم، اطلاع‌رسانی مهمی در مورد خبر فوت عزیزان به دیگران محسوب می‌شود. این آگهی‌ها به کمک اطلاعاتی کامل از جمله نام، تاریخ و محل تشییع جنازه و نمایشگاه ترحیم، امکان حضور دوستان و آشنایان در مراسم‌های ترحیم و خداحافظی را به آن‌ها می‌دهد. این اطلاع‌رسانی باعث می‌شود که دوستان و اقوام عزیز، با حضور خود در مراسم ترحیم، همدردی و همراهی خود را با خانواده فوت شده نشان دهند و احترام خود را به او نشان بدهند.

۲. افزایش تماس‌های انسانی: آگهی‌های ترحیم معمولاً شامل شعرها و نثرهای ادبی است که به خاطر آمدن به موقع فوت عزیزان استفاده می‌شوند. این شعرها و نثرها احساسات مردم را به خوبی بیان می‌کنند و انسان‌ها را به اشتراک گذاشتن احساساتشان با خانواده فقید ترغیب می‌کند. این نوع تماس‌های انسانی باعث افزایش همبستگی و اتحاد در جامعه می‌شود و افراد را به همدیگر نزدیک‌تر می‌کند.

۳. حفظ خاطره فقید: چاپ آگهی‌های ترحیم شامل اطلاعات مربوط به زندگی و انجامات فوت عزیزان است که به خاطرسپاری بهتر خاطره او کمک می‌کند. این آگهی‌ها می‌توانند شامل تصاویری از زندگی و کارنامه موفقیت‌آمیز او باشد که با نمایش آن‌ها، خاطره او برای همیشه در قلوب عزیزان زنده خواهد ماند. این اقدام به یادآوری داستان زندگی فوت شده و تأکید بر ارزش‌ها و کارهای او می‌پردازد که باعث بالا بردن احترام و محبت به او می‌شود.

به‌طور کلی، چاپ آگهی‌های ترحیم در موقعیت‌های فوت عزیزان تأثیرات مثبت زیادی دارد. این آگهی‌ها به عنوان وسیله‌ای ارتباطی و احساسی بین خانواده فوت شده و جامعه اطرافیان او عمل می‌کنند و به حفظ خاطره و ارزش‌های او کمک می‌کنند.

ایران طرح نمونه هایی از طرح آگهی ترحیم را جهت استفاده کاربران طراحی کرده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح آگهی ترحیم

طرح اعلامیه ترحیم شامل: کادر مذهبی، کادر اسلیمی ،  تذهیب و آیکون استفاده از تصویر متوفی می‌باشد که توسط طراحان مجرب ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از المان های با کیفیت در طراحی آگهی ترحیم، می توانید علاوه بر استفاده از عناصر موجود در این طرح در طراحی بنر تسلیت، در استوری اینستاگرام یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده متوفی استفاده نمایید.

 

 

طرح آگهی ترحیم، آگهی فوت، اعلامیه ترحیم، تذهیب، آگهی ترحیم، طرح آگهی ترحیم، کادر مذهبی، کادر اسلیمی، طرح گل ، نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، متن اطلاع رسانی زمان و مکان مراسم

 

مشخصات فنی آگهی ترحیم

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               64 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات فنی طرح اطلاعیه ترحیم
  • همنشینی مناسب رنگ کرم با طرح آگهی ترحیم
  • طراحی اعلامیه ترحیم با استفاده از المنت های مذهبی
  • استفاده مناسب از آیکون تصویر متوفی درون کادر اسلیمی

اطلاعیه ترحیم , آگهی ترحیم لایه باز , طرح آگهی ترحیم , آگهی تسلیت , طرح آگهی ترحیم , اعلامیه ترحیم , تسلیت , طرح , آگهی ترحیم , طرح اعلامیه ترحیم , آگهی ترحیم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325