طرح آگهی ترحیم

شناسه مطلب : 427067
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :18 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح اعلامیه ترحیم

فوت عزیزان همیشه یک لحظه‌ی دشوار و دلخراش برای خانواده‌ها و دوستان متوفی است. این رویداد ناگهانی می‌تواند تمام زندگی و روحیه‌ی افراد را به شدت تحت تأثیر قرار دهد. در چنین شرایطی، آگهی ترحیم به عنوان یک ابزار ارتباطی مهم، نقش مهمی در اطلاع‌رسانی این حادثه و تجمع اطرافیان در مراسم تشییع جنازه و ترحیم بازی می‌کند. آگهی ترحیم، اطلاع‌رسانی درست و موثری را درباره‌ی جزئیات مراسم تشییع جنازه و زمان و مکان آن فراهم می‌کند و به جامعه اجازه می‌دهد که با حضور در مراسم ترحیم، به خانواده‌های داغدیده نیکوکاری خود را نشان دهد و به آنها در این لحظات سخت همراهی کند.

تأثیر غم‌انگیز فوت عزیزان

فوت عزیزان همیشه موجب غم و اندوه عمیق در خانواده‌ها و اطرافیان متوفی می‌شود. این حادثه ناگهانی می‌تواند زندگی آنها را به طور کامل تغییر دهد و خالی جاهای عمیقی در دل‌ها به جا بگذارد. افراد معتمد به عزیزان خود در چنین لحظاتی احساس کنار گذاشتن و تنهایی می‌کنند و نیاز به حمایت و همدردی از سوی خانواده و دوستان دارند. در این مواقع، آگهی ترحیم به عنوان یک ابزار ارتباطی مهم، نقش بسیار مؤثری در اطلاع‌رسانی به جامعه ایفا می‌کند و امکان حضور افراد در مراسم ترحیم را فراهم می‌کند.

 نقش آگهی ترحیم در اطلاع‌رسانی و تجمع جامعه

آگهی ترحیم، به عنوان یک ابزار مؤثر در اطلاع‌رسانی رویداد فوت، امکان اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع را فراهم می‌کند. این آگهی‌ها به تاریخ و زمان تشییع جنازه و ترحیم، مکان مراسم و اطلاعات مرتبط دیگر اشاره می‌کنند. همچنین، از طریق آگهی ترحیم، دوستان و آشنایان متوفی اطلاع دقیق‌تری از جزئیات مراسم ترحیم به‌دست می‌آورند و می‌توانند با حضور در این مراسم، نشانی از همدردی و همراهی با خانواده‌های داغدیده بدهند. این حضور موثر در مراسم ترحیم، به خانواده‌های متوفی احساس حمایت و تسلیت می‌کند و نقش مهمی در تسکین غم و اندوه آنها دارد.

 واکنش‌های اجتماعی به آگهی ترحیم

آگهی‌های ترحیم معمولاً باعث تحریک واکنش‌های اجتماعی مختلف می‌شوند. این آگهی‌ها به عنوان یک راه‌حل موثر در اطلاع‌رسانی امکان حضور جامعه در مراسم ترحیم را فراهم می‌کنند و افراد را به همراهی و همدردی با خانواده‌های داغدیده ترغیب می‌کنند. واکنش‌های مثبت مردم به این آگهی‌ها، نشان‌دهنده توجه و حمایت قابل‌توجهی از جامعه نسبت به خانواده‌های داغدیده می‌باشد. با حضور جمعیت در مراسم ترحیم، یک حس انسانی و اجتماعی محکم تر از همبستگی و همدردی در جامعه شکل می‌گیرد که این امر برای خانواده‌ها ارزشمند و تسکین‌بخش است.

ایران طرح نمونه هایی از طرح آگهی ترحیم را جهت استفاده کاربران طراحی کرده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح آگهی ترحیم

طرح اعلامیه ترحیم شامل: کادر مذهبی، کادر اسلیمی ،  تذهیب و آیکون استفاده از تصویر متوفی می‌باشد که توسط طراحان مجرب ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از المان های با کیفیت در طراحی آگهی ترحیم، می توانید علاوه بر استفاده از عناصر موجود در این طرح در طراحی بنر تسلیت، در استوری اینستاگرام یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده متوفی استفاده نمایید.

 

 

طرح آگهی ترحیم، آگهی فوت، اعلامیه ترحیم، تذهیب، آگهی ترحیم، طرح آگهی ترحیم، کادر مذهبی، کادر اسلیمی، طرح گل ، نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، متن اطلاع رسانی زمان و مکان مراسم

 

مشخصات فنی آگهی ترحیم

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، قهوه ای

سایز:                               18 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات فنی طرح اطلاعیه ترحیم
  • همنشینی مناسب رنگ کرم و قهوه ای با طرح آگهی ترحیم
  • طراحی اعلامیه ترحیم با استفاده از المنت های مذهبی
  • استفاده مناسب از آیکون تصویر متوفی درون کادر اسلیمی

آگهی ترحیم , آگهی تسلیت , اعلامیه ترحیم , طرح , آگهی ترحیم , آگهی ترحیم لایه باز , تسلیت , طرح آگهی ترحیم , اطلاعیه ترحیم , طرح آگهی ترحیم , طرح اعلامیه ترحیم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325