دفترچه تعویض روغن و اتو سرویس PSD

شناسه مطلب : 421575
ابعاد :9.6 در 8.5 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :27 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/02
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح دفترچه تعویض روغنی

طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی یک راه حل خلاقانه برای تبلیغات و ارتقای آگاهی مشتریان درباره خدمات روغنی و خدمات مرتبط است. این طرح، مبتنی بر ایده ای نوآورانه است که با استفاده از یک دفترچه تعویض روغنی، امکان تبلیغ خدمات و عناصر دیگری از شرکت را به طور مستمر و مداوم فراهم می کند.

از جنبه های مختلف، طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی توانسته است جایگاه خود را در صنعت تبلیغات تثبیت کند. این دفترچه ها، در محیط هایی مانند خودروها، کافی شاپ ها، کارگاه ها و سایر مکان های مرتبط با خدمات روغنی قرار می گیرند. این روش، به صاحبان مشاغل روغنی امکان می دهد تا خدمات خود را به طور مستمر و جذاب به مشتریان خود معرفی کنند.

درباره کاربرد طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی در تبلیغات، می توان گفت که این دفترچه ها بستری مناسب برای ارائه اطلاعات و تبلیغات جذاب درباره خدمات روغنی و خدمات مرتبط فراهم می کنند. با در نظر گرفتن قابلیت لایه باز دفترچه، می توان اطلاعات و تصاویر مختلف را به صورت متناوب در دفترچه قرار داد و به مشتریان این امکان را داد تا به طور فعال و جذاب با اطلاعات آشنا شوند.

علاوه بر این، طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی می تواند به عنوان یک ابزار تعاملی در تبلیغات استفاده شود. با اضافه کردن المان های تعاملی مانند بارکدهای QR، کدهای مخصوص یا لینک های اینترنتی، مشتریان می توانند به راحتی به اطلاعات بیشتری درباره خدمات روغنی دسترسی پیدا کنند یا حتی خدمات را درخواست کنند.

در کل، طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی یک ابزار قدرتمند در تبلیغات است که به شرکت ها و صاحبان مشاغل روغنی امکان می دهد تا به طور مداوم و مؤثر خدمات خود را به مشتریانشان معرفی کنند و بازخورد مشتریان را بهبود دهند. این روش با استفاده از تکنولوژی و ابزارهای تعاملی، می تواند تجربه مشتریان را ارتقا بخشد و به ترویج و توسعه کسب و کار کمک کند.

طرح دفترچه تعویض روغنی، جهت استفاده شغل اتو سرویس توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی وا تو سرویس

طرح دفترچه تعویض روغنی شامل: عکس با کیفیت بطری روغن ماشین ، جدول زمان بندی ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی

ابعاد:                                9.6 در 8.5 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سرمه ای ، نارنجی

سایز:                               27 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


تعویض روغنی , دفترچه تعویض روغنی , دفترچه اتوسرویس , طرح دفترچه تعویض روغنی , طرح دفترچه لایه باز تعویض روغنی , اتو سرویس , طرح دفترچه اتو سرویس , طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی , طرح لایه باز دفترچه اتوسرویس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325