دفترچه تعویض روغن و اتو سرویس

شناسه مطلب : 421574
ابعاد :9.6 در 8.5 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :22 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/02
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
شکیلا کاملیان
طراح : شکیلا کاملیان

طرح دفترچه تعویض روغنی

طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی یک ایده خلاقانه است که در صنعت تبلیغات به کار می‌رود. این دفترچه‌ها شامل یک سری صفحات پوشش دار هستند که می‌توانند به راحتی تغییر کنند و به تبلیغات و پیام‌های مختلف اختصاص داده شوند. در هر بار استفاده، لایه‌های بیرونی دفترچه قابل تعویض هستند تا محتواهای جدید به نمایش درآیند.

استفاده از طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی در تبلیغات، مزایای بسیاری را به همراه دارد. اولاً، این روش امکان به‌روزرسانی آسان پیام‌های تبلیغاتی را فراهم می‌کند. با تغییر لایه بیرونی دفترچه، می‌توان به سرعت و بدون نیاز به تولید دفترچه جدید، تبلیغات را تغییر داده و به روز کرد.

دوماً، این روش به تبلیغ‌دهندگان امکان می‌دهد تا در یک دفترچه چندین تبلیغ را به نمایش بگذارند. با توجه به قابلیت تعویض لایه‌های بیرونی، می‌توان برای نمایش پیام‌های متفاوت از یک دفترچه استفاده کرد و در نتیجه، هزینه تولید چندین دفترچه جداگانه را صرفه‌جویی کرد.

سوماً، طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی جذابیت بصری بالایی دارد. امکان تغییر تصاویر و متن‌ها در دفترچه، می‌تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند و باعث افزایش اثربخشی تبلیغات شود.

در نهایت، استفاده از طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی در تبلیغات به دلیل پوشش گسترده آن می‌تواند به محدوده‌ی هدف تبلیغاتی کمک کند. این دفترچه‌ها به آسانی قابل حمل هستند و می‌توانند در مکان‌های مختلف مانند نمایشگاه‌ها، رویدادها و فروشگاه‌ها قرار گیرند و پیام‌های تبلیغاتی را به جامعه‌ی گسترده‌تری ارسال کنند.

به طور کلی، طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی ابزاری کارآمد و خلاقانه در صنعت تبلیغات است که امکان تغییر و به‌روزرسانی آسان پیام‌های تبلیغاتی را فراهم می‌کند و باعث افزایش اثربخشی و جذابیت تبلیغات می‌شود.

طرح دفترچه تعویض روغنی، جهت استفاده شغل اتو سرویس توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی وا تو سرویس

طرح دفترچه تعویض روغنی شامل: عکس با کیفیت بطری روغن ماشین ، جدول زمان بندی ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی

ابعاد:                                9.6 در 8.5 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، مشکی

سایز:                               22 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


تعویض روغنی , اتو سرویس , طرح لایه باز دفترچه تعویض روغنی , طرح دفترچه تعویض روغنی , دفترچه اتوسرویس , طرح دفترچه اتو سرویس , طرح دفترچه لایه باز تعویض روغنی , دفترچه تعویض روغنی , طرح لایه باز دفترچه اتوسرویس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325