دانلود کارت ویزیت کرکره برقی

شناسه مطلب : 327294
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سورمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :15 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/06/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت درب های اتوماتیک

بی شک در و پنجره از جمله ارکان اصلی یک ساختمان محسوب می شوند. درب و پنجره علاوه بر نما و زیبایی یک ساختمان بر عایق بندی، حفظ انرژی و بسیاری از موارد دیگر که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهد شد نیز تأثیر گذار می باشد.

امروزه در اغلب ساختمان های نوساز از انواع درب و پنجره دوجداره استفاده می شود. ساخت پنجره جداره با متریال مختلفی انجام می شود. به طور معمول از پروفیل های پی وی سی یا یو پی وی سی در تولید پنجره دوجداره بیشتر از سایر متریال استفاده می شود.

از دست دادن گرما یا سرمای منزل میتواند ناشی از عایق بندی بد درب و پنجره ها باشد.برای مقابله با این هدر رفت میتوانید از شیشه با دوجداره استفاده کنید و کاربرد پنجره های خود را ارتقا دهید. دوجداره چیست و چه کاربردی دارد؟ا ین رویکرد بدان معناست که به جای نصب پنجره با یک شیشه ، از دو شیشه استفاده خواهیم کرد تا عایق بهتری داشته باشیم. این دو شیشه در کنار هم به واسطه گاز آرگون که داخل شیشه تزریق خواهد شد باعث می شود کیفیت عایق بندی آن، ارتقا پیدا کند. همچنین شما نیز میتوانید از سه جداره و سه شیشه برای خانه خود انتخاب کنید که باعث می شود عایقی مطلوب و قوی تر داشته باشید.

درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به دربی گفته میشود که مانع از ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است این اطمینان به منزله ی صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود.

طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه درب های اتوماتیک، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مغازه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه درب های اتوماتیک

طرح کارت ویزیت فروشگاه درب های اتوماتیک شامل: بکگراند مشکی و سورمه ای، بکگراند کاربردی، وکتور درب، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 کارت ویزیت فروشگاه درب های اتوماتیک، طرح کارت ویزیت فروشگاه درب های اتوماتیک، بکگراند مشکی و سورمه ای، بکگراند کاربردی، وکتور درب، وکتور، لیبل ، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت کرکره برقی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی، سورمه ای

سایز:                               15 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت کرکره برقی
  • همنشینی مناسب رنگ های استفاده شده و طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت 
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت

درب های ضد سرقت , کارت ویزیت درب های ضد سرقت , درب و پنجره , طرح لایه باز , کارت ویزیت , کارت ویزیت لایه باز , کرکره برقی , طرح لایه باز فروشگاه درب اتوماتیک , کارت ویزیت کرکره برقی , درب ضد سرقت , درب های اتوماتیک , پنجره دو جداره , فروشگاه در و پنجره , پنجره سازی , فروشگاه درب های اتوماتیک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325