دانلود طرح بنر روز عرفه

شناسه مطلب : 315810
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :73 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/04/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر لایه باز روز عرفه

عرفه از روزهای تعطیلات اسلامی است که در روز نهم ذیحجه تقویم اسلامی قمری قرار می‌گیرد. این یکی از مقدس‌ترین روزها در تقویم اسلامی است، دومین روز از سفر حج و روز بعد از آن اولین روز از تعطیلات بزرگ اسلامی یعنی عید قربان است. 

در سحرگاه این روز، زائران مسلمان از مینا به یک دامنه تپه و دشت مجاور به نام کوه عرفه و دشت عرفه می روند. از همین مکان بود که پیامبر اکرم در آخرین سال زندگی خود یکی از آخرین خطبه‌های معروف خود را ایراد کرد.

برخی از مسلمانان آن قسمت از آیه قرآن را اعلام می‌کنند که کامل شدن دین اسلام در این روز نازل شده‌ است. در این روز مقدس در بسیاری از اماکن مقدس و فرهنگی کشور های اسلامی دعای روز عرفه برگزار می گردد .به مناسبت این روز فرخنده تیم پارس گرافیک طرح بنر روز عرفه را جهت استفاده برگزارکنندگان این دعای پربرکت طراحی نموده است .

 

عناصر طرح لایه باز بنر دعای عرفه

طرح بنر دعای عرفه شامل: تایپوگرافی دعای عرفه، جلوه نور، ابر، تصویر گرافیکی پیامبر اسلام، کبوتر و بوته گل می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت اطلاع رسانی از برگزاری این دعای پرخیر و برکت استفاده نمایید.

طرح بنر روز عرفه، تایپوگرافی دعای عرفه، عرفه، روز عرفه، تصویر گرافیکی پیامبر، جلوه نور

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز روز عرفه

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                              73 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 

 


طرح بنر لایه باز روز عرفه , طرح لایه باز , مناسبت روز عرفه , بنر دعای عرفه , روز عرفه , بنر لایه باز , دانلود طرح لایه باز , مراسم عرفه , بنر تبریک عید عرفه , عرفه , بنرلایه باز روز عرفه , طرح بنر روز عرفه , دعای عرفه , بنر روز عرفه , بنر مراسم دعای عرفه , بنر مذهبی , تایپوگرافی دعای عرفه , اطلاع رسانی عرفه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325