دانلود بنر لایه باز یلدا

شناسه مطلب : 343298
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :36 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/09/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر لایه باز شب یلدا

ایرانیان نزدیک به چند هزار سال است که شب یلدا -آخرین شب پاییز- را که درازترین و تاریکترین شب در طول سال است تا سپیده دم بیدار می‌مانند و در کنار یکدیگر خود را سرگرم می‌دارند تا اندوه غیبت خورشید و تاریکی روحیه‌‌ی آنان را تضعیف نکند و با به روشنایی گراییدن آسمان به رخت خواب می‌روند و لختی می‌آسایند.

اجداد ما این شب را تا به صبح به جشن و پایکوبی به گرد آتش می‌پرداختند؛ بر خوانی الوان از میوه‌هایی چون هندوانه، خربزه، انار، سیب، خرمالو و به می‌نشستند. هرچند که زندگی ماشینی و گرفتاری‌های روزمره ، موجب ایجاد فاصله میان مردم ایران با سنت‌ها و آیین‌های گذشته شده، اما هنوز هم جلوه‌هایی از سنت‌های ویژه‌ی ایران باستان در ایامی مانند شب یلدا به چشم می‌خورد. جشن یلدا در ایران امروز نیز با گرد هم آمدن و شب نشینی اعضای خانواده و اقوام در کنار یکدیگر برگزار می‌شود. آیین شب یلدا یا شب چله، خوردن آجیل مخصوص، هندوانه، انار و شیرینی و میوه های گوناگون است که همه جنبه‌ی نمادی دارند و نشانه‌ی برکت، تندرستی، فراوانی و شادکامی هستند. در این شب هم مثل جشن تیرگان، فال گرفتن از کتاب حافظ مرسوم است. حاضران با انتخاب و شکستن گردو از روی پوکی و یا پُری آن، آینده‌گویی می کنند؛ بزرگان نیز با داستان سرایی و متل‌گویی، کوچک‌تر‌ها را بر سر ذوق می‌آورند. گذشتگان ما، تمام شب را در پرتو چراغ و نور و آتش می‌گذراندند تا اهریمن فرصت دژخویی و تباهی نیابد.

بنر لایه باز شب یلدا ، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر بنر لایه باز تبریک شب یلدا

طرح بنر شب یلدا شامل: تایپوگرافی یلدا مبارک، وکتور انار و هندوانه و متن پیام شهروندی یلدا می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی شب یلدا، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت شب یلدا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر شب یلدا ، بنر شب یلدا ، بنر لایه باز شب یلدا ، بنر مناسبتی، بنر لایه باز یلدا ، تایپوگرافی یلدا مبارک، وکتور انار و هندوانه

 

مشخصات فنی بنر لایه باز شب یلدا

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی، سفید

سایز:                               36 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر شب یلدا
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و سفید با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از وکتور انار و هندوانه در طرح بنر شب یلدا
  • استفاده از تایپوگرافی یلدا مبارک در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

تصویر سازی شب یلدا , کاراکتر انار , یلدا , بنر پیام شهروندی , بنر شب یلدا , یلدا مبارک , یلدا 1399 , کارت پستال یلدا , پیام شهروندی , کارت پستال شب یلدا , هندوانه , کارت پستال , تصویر سازی یلدا , بنر در خانه بمانیم , شب یلدا , دیوان حافظ , طرح PSD , طرح شب یلدا , در خانه بمانیم , شب یلدای کرونایی , پوستر پلدا , طرح , کرونا , بنر شب یلدا در خانه بمانیم , بنر یلدا , انار , طرح پوستر شب یلدا , بنر تبریک یلدا , طرح بنر شب یلدا , پوستر شب یلدا , طرح لایه باز بنر شب یلدا , بنر لایه باز شب یلدا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325