حروف نگاری و تایپوگرافی یا امیر المومنین

شناسه مطلب : 441862
ابعاد :42 در 29.7 سانتی متر
پسوند :PSD
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :25 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
طراح : ابوالفضل حشمتی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

حروف نگاری یا امیر المومنین

تايپوگرافي روشی در ارتباط تصویری می باشد که با حضور صنعت چاپ در عرصه انتشار کتاب به وجود آمده است. با اختراع چاپ، براي زیبا و تلطيف نمودن کلمات چاپي که خشک به نظر مي رسيدند، حرکاتي در قسمت هايي از حروف و تاکید بر آن ايجاد مي کردند.

تایپوگرافی هنری است که در آن طراح می‌کوشد با تغییر عناصر متن، مثل اندازه، فاصله حروف، شکل حروف، فاصله خطوط، پاراگراف بندی و مواردی از این دست زبان بصری برای تایپ به وجود آورد. تایپوگرافی در طیف گسترده‌ای از امور هنری، مثل ساخت تیتراژ فیلم، طراحی گرافیک، طراحی کتاب‌های کمیک، طراحی مالتی مدیا و… کاربرد دارد.

طرح تایپوگرافی به معنای هنر و فن طراحی و تنظیم متن با استفاده از فونت‌ها، اندازه‌ها، فاصله‌ها، رنگ‌ها و سایر عناصر چاپی و دیجیتال است. این هنر، از طریق ترکیب مختلف این عناصر، می‌تواند احساسات، ایده‌ها و پیام‌های مختلف را به شیوه‌های متنوعی ارتقاء دهد.

تایپوگرافی در طراحی گرافیکی و انتشارات مورد استفاده قرار می‌گیرد، از طرح کتاب، روزنامه و مجله گرفته تا طراحی وب‌سایت، لوگو و آگهی. در واقع، تایپوگرافی نقش اساسی در ایجاد تجربه بصری مخاطبان و ارتقای زیبایی و خوانایی محتوا دارد.

طرح تایپوگرافی شامل عناصری مانند انتخاب فونت‌های مناسب، تنظیم فاصله‌ها و اندازه‌ها، استفاده از ترازبندی، انتخاب رنگ‌ها و ترکیبات رنگی، و استفاده از عناصر تزئینی می‌شود. این عناصر به کار گرفته شده در تایپوگرافی، باعث تعیین شکل و حالت نهایی متن می‌شوند و تاثیر زیادی بر جذابیت و خوانایی محتوا دارند.

طرح تایپوگرافی به عنوان یکی از عناصر مهم در طراحی گرافیکی، نقش بسیار موثری در ایجاد شناخت و شناخت برند، تبلیغات محصولات، و حتی انتقال احساسات و ایده‌ها به مخاطبان دارد. از این رو، اهمیت طراحی تایپوگرافی در ایجاد تجربه کاربری مثبت و جذاب نیز بسیار بالاست.

تایپوگرافی  یا امیر المومنین ، یک نمونه از طراحی به این سبک می باشد که توسط ایران طرح بروی سایت جهت استفاده کاربران طراحی شده است.

 

عناصر طرح تایپوگرافی یا امیر المومنین

طرح تایپوگرافی یا امیر المومنین، ابتدا اتود آن به شکل دستی طراحی شده، سپس در فتوشاپ با استفاده از ابزار پینت به صورت برداری تکمیل شده، این تایپوگرافی به صورت لایه باز و قابل ویرایش و دانلود توسط کاربران می باشد. 

طرح با کیفیت و لایه باز تایپوگرافی یا امیر المومنین را می توانید برای طراحی بنر مناسبتی و بنر روز پدر و سایر طرح های مرتبط با این طرح استفاده نمایید. 

 

 

مشخصات فنی حروف نگاری یا امیر المومنین

ابعاد:                                29.7 در 42 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                25 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


خوشنویسی یا امیر المومنین , خوشنویسی , تایپوگرافی روز پدر , حروف نگاری , ولادت حضرت علی , طرح تایپوگرافی یا امیر المومنین , خط نوشته یا امیر المومنین , تایپوگرافی ایرانی , تایپوگرافی یا امیر المومنین , کالیگرافی , بنر ولادت حضرت علی , کالیگرافی ایرانی , تایپوگرافی , حروف نگاری یا امیر المومنین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325