حروف نگاری و تایپوگرافی ما را در غم خود شریک بدانید

شناسه مطلب : 440654
ابعاد :42 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :14 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
طراح : ابوالفضل حشمتی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح حروف نگاری ما را در غم خود شریک بدانید

تایپوگرافی یا همان طراحی حروف، هنر و علم ترتیب و طراحی متون چاپی است. این هنر شامل انتخاب و تنظیم فونت‌ها، اندازه‌ها، فواصل، رنگ‌ها و دیگر ویژگی‌های مربوط به نوشتار است.

  1. انتخاب فونت: انتخاب فونت یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های تایپوگرافی است. هر فونت دارای شخصیت و حس خاصی است. برخی فونت‌ها مناسب برای استفاده در متون طولانی هستند، در حالی که دیگران برای استفاده در عناوین یا تیترها مناسب‌تر هستند.

  2. اندازه فونت و فاصله‌ها: اندازه فونت و فواصل بین خطوط و کلمات نقش مهمی در خوانایی متن ایفا می‌کنند. انتخاب اندازه فونت مناسب و تنظیم فواصل به دقت، باعث بهبود خوانایی و جلب توجه مخاطب می‌شود.

  3. خطوط و فواصل: نوع خط (مثل خطوط سرخواره یا خطوط صاف) و فواصل بین خطوط نیز تأثیر گذار هستند. این ویژگی‌ها به طراح این امکان را می‌دهند که متن را بر اساس هدف خود (مانند خوانایی بالا یا جذابیت ظاهری) تنظیم کند.

  4. رنگ و کنتراست: استفاده از رنگها و کنتراست در تایپوگرافی نقش مهمی دارد. رنگها می‌توانند به تاکید بر بخش‌های خاصی از متن کمک کنند و همچنین جلب توجه خواننده را افزایش دهند.

  5. تنظیمات خاص: در تایپوگرافی مدرن، ابزارها و تنظیمات بسیاری برای طراحی دقیقتر متن وجود دارد. از جمله این تنظیمات می‌توان به tracking (فاصله بین حروف یک کلمه یا جمله)، kerning (تنظیم فاصله بین حروف)، و leading (فاصله بین خطوط) اشاره کرد.

با ترکیب این عناصر، یک تایپوگرافی موفق می‌تواند نه تنها متن را خواناتر کند بلکه جذابیت ظاهری آن را افزایش دهد و به نوعی هویت بصری منحصر به فردی به محتوا ببخشد.

تایپوگرافی ما را در غم خود شریک بدانید یک نمونه از طراحی به این سبک می باشد که توسط ایران طرح بروی سایت جهت استفاده کاربران طراحی شده است.

 

عناصر لایه باز تایپوگرافی ما را در غم خود شریک بدانید

طرح تایپوگرافی ما را در غم خود شریک بدانید، ابتدا اتود آن به شکل دستی طراحی شده، سپس در فتوشاپ با استفاده از ابزار پینت به صورت برداری تکمیل شده، این تایپوگرافی به صورت لایه باز و قابل ویرایش و دانلود توسط کاربران می باشد. 

طرح با کیفیت و لایه باز تایپوگرافی ما را در غم خود شریک بدانید را می توانید برای طراحی بنر مناسبتی و بنر تسلیت و سایر طرح های مرتبط با این طرح استفاده نمایید. 

تایپوگرافی، تایپوگرافی ما را در غم خود شریک بدانید، متن خوشنویسی ما را در غم خود شریک بدانید، بنر مناسبتی، طرح، طرح ما را در غم خود شریک بدانید

 

مشخصات فنی تایپوگرافی ما را در غم خود شریک بدانید

ابعاد:                                29.7 در42سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید

سایز:                                14 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 


ما را در غم خود شریک بدانید , تایپوگرافی ما را در غم خود شریک بدانید , تایپوگرافی بنر تسلیت , تایپوگرافی , روحش شاد , حروف نگاری ما را در غم خود شریک بدانید , تایپوگرافی رحلت , طرح تایپوگرافی ما را در غم خود شریک بدانید ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325