حروف نگاری و تایپوگرافی روز ملی شدن صنعت نفت گرامی باد

شناسه مطلب : 441684
ابعاد :29.7 در 42 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :22 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
طراح : ابوالفضل حشمتی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح حروف نگاری روز ملی شدن صنعت نفت گرامی باد

تایپوگرافی، هنر و علم تنظیم، طراحی و چیدمان متون است که به منظور بهبود خوانایی، جذابیت و قابلیت درک مطالب متنوع به کار می‌رود. این هنر از قدیمی‌ترین فنون چاپ و طراحی است که تا به امروز با توجه به تکنولوژی روزافزون، همچنان اهمیت بسیاری در حوزه‌های چاپ، طراحی وب، تبلیغات، کتاب‌های الکترونیکی و متون دیجیتالی دارد.

اصول اساسی تایپوگرافی شامل انتخاب فونت، اندازه قلم، فاصله بین خطوط و کلمات، ترازبندی و اندازه بندی متن می‌شود. استفاده از فونت‌های مناسب، که آرمانی با محتوای متن باشند، و اندازه قلم مناسب برای خواننده راحتی بخش است. همچنین، فواصل بین خطوط و کلمات باید به گونه‌ای باشد که خواننده بدون مشکل متن را مطالعه کند.

ترازبندی متن نیز به توزیع متوازنی از فضا و اندازه بین کلمات و خطوط در یک صفحه اشاره دارد. این امر می‌تواند باعث افزایش خوانایی و جذابیت متن شود. همچنین، اندازه بندی متن و استفاده از ساختارهای مناسب به خواننده کمک می‌کند تا محتوا را بهتر درک کند و از خستگی چشمی جلوگیری کند.

در نهایت، توجه به جزئیات کوچک مانند رنگ متن، فضای بین حروف، استفاده از نقطه‌گذاری و پراکندگی مناسب فاصله بین بخش‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند به زیبایی و خوانایی متن کمک کند.

تایپوگرافی روز ملی شدن صنعت نفت گرامی باد  یک نمونه از طراحی به این سبک می باشد که توسط ایران طرح بروی سایت جهت استفاده کاربران طراحی شده است.

 

عناصر طرح حروف نگاری روز ملی شدن صنعت نفت گرامی باد

طرح تایپوگرافی  روز ملی شدن صنعت نفت گرامی باد ، ابتدا اتود آن به شکل دستی طراحی شده، سپس در فتوشاپ با استفاده از ابزار پینت به صورت برداری تکمیل شده، این تایپوگرافی به صورت لایه باز و قابل ویرایش و دانلود توسط کاربران می باشد. 

طرح با کیفیت و لایه باز تایپوگرافی  روز ملی شدن صنعت نفت گرامی باد را می توانید برای طراحی   بنر مناسبتی  ، بنر روز ملی نفت ، و سایر طرح های مرتبط با این طرح استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح تایپوگرافی روز ملی شدن صنعت نفت گرامی باد

ابعاد:                               29.7 در 42 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               22 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 


روز ملی نفت , تایپوگرافی روز ملی شدن صنعت نفت گرامی باد , روز ملی شدن صنعت نفت گرامی باد , روز نفت , خوشنویسی روز ملی شدن صنعت نفت گرامی باد , تایپوگرافی روز ملی نفت , تایپوگرافی , حروف نگاری روز ملی شدن صنعت نفت گرامی باد , خوشنویسی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325