جمعه ها رفت ولی جمعه موعود نشد جمعه ها می رود ای جمعه دلخواه بیا

شناسه مطلب : 449177
ابعاد :42 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :14 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
طراح : ابوالفضل حشمتی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

جمعه ها رفت ولی جمعه موعود نشد جمعه ها می رود ای جمعه دلخواه بیا

هنر تایپوگرافی به‌عنوان یک رشته هنری و طراحی، به‌طور خاص به استفاده و طراحی فونت‌ها و نوع‌چینی حروف برای ایجاد آثار بصری زیبا و موثر می‌پردازد. پ

این هنر، ترکیبی از زیبایی‌شناسی و عملکرد است که هدف آن نه‌تنها جذابیت بصری بلکه انتقال مؤثر پیام از طریق متن است.

تایپوگرافی شامل انتخاب نوع فونت، اندازه، فاصله، و چینش حروف است که می‌تواند بر احساسات و برداشت‌های مخاطب از متن تأثیر بگذارد.

با توجه به تاریخچه طولانی تایپوگرافی، این هنر از قرون وسطی تا به امروز تحولاتی چشمگیر را تجربه کرده و به یکی از عناصر کلیدی در طراحی گرافیک مدرن تبدیل شده است.

یکی از جنبه‌های مهم تایپوگرافی، تأثیر آن بر خوانایی و انتقال پیام است. انتخاب صحیح فونت‌ها و طراحی تایپ می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی بر میزان تأثیرگذاری و فهم متن تأثیر بگذارد.

تایپوگرافی به‌عنوان ابزاری برای سازماندهی و نمایش اطلاعات به‌صورتی قابل‌فهم و جذاب، نقش کلیدی در طراحی وب‌سایت‌ها، چاپ کتاب‌ها، تبلیغات و سایر رسانه‌ها دارد.

همچنین، تایپوگرافی به‌عنوان ابزار هنری، می‌تواند به خلق آثار منحصر به فرد و جذاب کمک کند که علاوه بر اطلاع‌رسانی، به زیبایی‌شناسی و تجربه بصری مخاطب نیز توجه دارد.

در نهایت، هنر تایپوگرافی تأثیر زیادی بر هویت بصری و برندینگ دارد. طراحی‌های تایپوگرافیک منحصر به فرد و خلاقانه می‌توانند به ایجاد هویت متمایز و به‌یادماندنی برای برندها کمک کنند.

از لوگوها و بسته‌بندی‌ها گرفته تا تبلیغات و رسانه‌های اجتماعی، تایپوگرافی به‌عنوان عنصر کلیدی در انتقال پیام‌های برند و جلب توجه مخاطبان عمل می‌کند.

با توجه به اهمیت و تأثیر آن در طراحی‌های مدرن، تایپوگرافی به‌عنوان یک هنر و علم، همواره در حال تحول و توسعه است تا با نیازهای جدید و تحولات فناوری همگام شود.

تایپوگرافی جمعه ها رفت ولی جمعه موعود نشد یک نمونه از طراحی به این سبک می باشد که توسط ایران طرح بروی سایت جهت استفاده کاربران طراحی شده است.

 

عناصر طرح تایپوگرافی جمعه ها رفت ولی جمعه موعود نشد

طرح تایپوگرافی جمعه ها رفت ولی جمعه موعود نشد 

 ابتدا اتود آن به شکل دستی طراحی شده، سپس در فتوشاپ با استفاده از ابزار پینت به صورت برداری تکمیل شده، این تایپوگرافی به صورت لایه باز و قابل ویرایش و دانلود توسط کاربران می باشد. 

طرح با کیفیت و لایه باز تایپوگرافی جمعه ها رفت ولی جمعه موعود نشد را می توانید برای طراحی تقویم مشاغل ، تقویم مذهبی ، و سایر طرح های مرتبط با این طرح استفاده نمایید.

مشخصات فنی طرح تایپوگرافی جمعه ها رفت ولی جمعه موعود نشد

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، سفید

سایز:                               14 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


تایپوگرافی جمعه ها رفت ولی جمعه موعود نشد جمعه ها می رود ای جمعه دلخواه بیا , تایپوگرافی امام زمان , حروف نگاری , تایپوگرافی یا مهدی ادرکنی , کالیگرافی فارسی , تایپوگرافی یا مهدی , مهدی , حروف نگاری ابا صالح , یامهدی , کالیگرافی ایرانی , کالیگرافی , ابا صالح , تایپوگرافی ابا صالح , شعر گرافی جمعه ها رفت ولی جمعه موعود نشد جمعه ها می رود ای جمعه دلخواه بیا , یا مهدی , طرح تایپوگرافی المهدی , حروف نگاری مهدی , تایپوگرافی یا مهدی , تایپوگرافی مهدی , نشانه نوشته ابا صالح , نیمه شعبان , تایپوگرافی یامهدی ادرکنی , تایپوگرافی مهدی صاحب الزمان , نشانه نوشته مهدی , القاب امام زمان , جمعه ها رفت ولی جمعه موعود نشد جمعه ها می رود ای جمعه دلخواه بیا , خوشنویسی , نام مهدی , نشانه نوشته , خوشنویسی یا مهدی , تایپوگرافی حضرت مهدی , تایپوگرافی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325