تصویر شب یلدا

شناسه مطلب : 437796
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : JPG
حجم فایل :5 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
خانه طراحان انقلاب اسلامی
طراح : خانه طراحان انقلاب اسلامی

بنر تبریک شب یلدا

شب یلدا یکی از جشن‌های باستانی و فرهنگی در ایران است که به عنوان آغاز فصل زمستان، در آخرین شب از ماه آذر، گرامی‌داشت می‌شود. این جشن در آیین‌نامه‌های سنتی ایران جایگاه ویژه‌ای دارد و با اجتماع خانواده و دوستان در محیطی پر از نور و شادی همراه است. شب یلدا با آتش‌افروزی، خواندن شعر، مصرف میوه‌های تابستانی مانند هندوانه و انجیر، و انجام آیین‌های خاص، نماد مقاومت در برابر طوفان‌های زمستانی و باز شدن در برابر نور و گرمای نیازمندی‌های زمستان است.

در این سنت چهارکوچه‌ها، میادین و فضاهای عمومی با چراغ‌ها و شمع‌های درخشان تزئین می‌شوند. تاثیر چاپ بنر در شب یلدا بسیار مهم است. بنرهای با طراحی زیبا و پیام‌های جذاب می‌توانند جلب توجه عابران و شهروندان را به خود جلب کرده و اطلاعات مرتبط با زمان و مکان جشن را به آنها منتقل کنند. با چاپ بنرهای مخصوص شب یلدا، جشن به‌عنوان یک رویداد فرهنگی مهم به نمایش درآمده و تعداد شرکت‌کنندگان را افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، بنرهای تبلیغاتی می‌توانند به ترویج فرهنگ و سنت‌های محلی کمک کنند و افراد را به مشارکت فعال در این رویداد ترغیب کنند. این بنرها با ارتقاء آگاهی عمومی و جذب توجه مردم، به تعزیز ارتباطات اجتماعی و تجربه مشترک در جشنواره شب یلدا کمک می‌کنند. در نتیجه، چاپ بنرهای تبلیغاتی نه تنها به بهبود نمایش و اطلاع‌رسانی مراسم می‌پردازند بلکه به تعزیز ارتباطات اجتماعی و فرهنگی نیز می‌افزایند.

بنر لایه باز شب یلدا ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر گرامیداشت شب یلدا

طرح بنر شب یلدا شامل:تصویر انار و متن تبریک شب یلدا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی شب یلدا، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت شب یلدا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

مشخصات فنی طرح لایه باز بنر شب یلدا

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید و آبی

سایز:                                5 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شب یلدا
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر انار در طرح بنر شب یلدا
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر 

پوستر پلدا , تصویر سازی یلدا , تصویر سازی شب یلدا , طرح پوستر شب یلدا , بنر یلدا , پوستر شب یلدا , بنر تبریک یلدا , تصویر انار , طرح شب یلدا , کارت پستال شب یلدا , بنر شب یلدا , طرح PSD , طرح , شب یلدا , بنر لایه باز شب یلدا , یلدا مبارک , کارت پستال , طرح لایه باز بنر شب یلدا , طرح بنر شب یلدا , یلدا , یلدا 1402 ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325