تصویر سازی پیام شهروندی چهارشنبه سوری

شناسه مطلب : 441549
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :49 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
حمید نسیم
تصویر ساز : حمید نسیم

پیام شهروندی چهارشنبه سوری

طرح تصویرسازی پیام شهروندی چهارشنبه سوری می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند در تبلیغات و ارتقای ارزش‌های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد. این پیام با توجه به ماهیت آن، می‌تواند به افزایش ایمان و انسجام اجتماعی، ارتقاء فرهنگ شهروندی و ایجاد ارتباط مثبت بین افراد و جوامع مختلف کمک کند.

اولین تأثیر طرح تصویرسازی پیام شهروندی چهارشنبه سوری، ایجاد آگاهی و توجه به ارزش‌های اجتماعی است. این پیام می‌تواند مفهوم و اهمیت شهروندی فعال و مشارکت در امور عمومی را به مخاطبان منتقل کند و آنها را به فعالیت در این زمینه‌ها ترغیب کند.

ثانیاً، طرح تصویرسازی می‌تواند به تقویت ارتباطات اجتماعی و افزایش همبستگی بین اعضای جامعه کمک کند. این پیام می‌تواند به ایجاد احساس مشترک و ارتباط مثبت بین افراد و گروه‌های مختلف اجتماعی منجر شود و تشویق به همکاری و تعامل بیشتر بین آنها شود.

سومین تأثیر مهم طرح تصویرسازی پیام شهروندی چهارشنبه سوری، ایجاد انگیزه و احساس مسئولیت اجتماعی است. این پیام می‌تواند افراد را به انجام اعمالی که منجر به بهبود وضعیت جامعه و محیط زیست می‌شود، ترغیب کند و آنها را به عنوان شهروندان فعال و مسئولیت‌پذیر در جامعه تقویت کند.

چهارمین تأثیر این طرح، افزایش مشارکت و مشارکت عمومی است. با توجه به ترغیب مخاطبان به فعالیت و مشارکت در امور عمومی و توسعه جامعه، طرح تصویرسازی می‌تواند به ایجاد جامعه‌ای متحد و پویا کمک کند و از توانمندی‌ها و منابع موجود در جامعه به بهترین نحو استفاده شود.

تصویر سازی لایه باز چهارشنبه سوری، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تصویر سازی چهارشنبه سوری

طرح  تصویر سازی چهارشنبه سوری شامل: تصویر سازی چهار شنبه سوری می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح تصویر سازی مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ تصویر سازی (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح تصویر سازی چهارشنبه سوری می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی تصویر سازی چهارشنبه سوری

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 نارنجی

سایز:                                94 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 


تصویر سازی چهارشنبه سوری , چهارشنبه سوزی , طرح تصویر سازی چهارشنبه سوری , تصویر سازی پیام شهروندی چهارشنبه سوری , سبزه عید , تصویر سازی آتش نشان , پیام شهروندی چهارشنبه سوری , طرح چهار شنبه آخر سال , آتش , بنر لایه باز چهارشنبه سوری , پوستر , طرح بنر پیام شهروندی چهار شنبه سوری , پوستر چهارشنبه سوری , پوستر لایه باز , طرح چهارشنبه سوری , بنر چهارشنبه سوری , بنر پیام شهروندی چهار شنبه سوری , psd , بنر چهارشنبه سوری , طرح پیام شهروندی چهارشنبه سوری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325