تصویر سازی پیام شهروندی صرفه جویی در مصرف گاز

شناسه مطلب : 435375
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
حمید نسیم
تصویر ساز : حمید نسیم

تصویر سازی پیام شهروندی صرفه جویی در مصرف گاز

آموزش شهروندی از ارکان اساسی زندگی اجتماعی عصر حاضر
است و سعی دارد از طریق برنامه ریزی های متنوع و هدفمند به آموزش مهارتهای زندگی در حوزه های مختلف شهری و مسائل مرتبط با آن بپردازد. این مباحث در جهت استحکام مردم سالاری و مشارکت مدنی شهروندان نقش بارزی دارد. این آموزه ها در برگیرنده یادگیری دانش، مهارتها و ارزشهایی است که با ماهیت و شیوه های اداری یک نظام مردم سالار و مشارکتی همخوانی دارد و مهمترین وجهه آن، این است که از همان دوران کودکی به مشارکت با اجتماع و محیط پیرامون آدمیان توجه میکند.
یادگیری پارامترهای آموزش رفتار شهروندی به افزایش کیفیت
زندگی جمعی و تقویت سرمایه اجتماعی میانجامد. در واقع نقش چنین آموزه هایی رابطه تنگاتنگی با رفتارهای اخلاقی دارد. در واقع زمینه های اصلی و شکل دهنده تربیت یا آموزش شهروندی شامل سنت، تاریخ، موقعیت جغرافیایی، ساختار اجتماعی و سیاسی، نظام اقتصادی و گرایشهای نوین شهری است.

طراحی یک تصویر سازی لایه باز با موضوع "پیام شهروندی صرفه جویی در مصرف گاز" می‌تواند ابزاری موثر در تبلیغ و افزایش آگاهی در مورد اهمیت کاهش مصرف گاز و حفظ محیط زیست باشد. 

  1. آگاهی‌زایی در مورد صرفه جویی در مصرف گاز: این تصویر سازی لایه باز به شهروندان یک پیام قوی ارائه می‌دهد: صرفه جویی در مصرف گاز یک مسئولیت شهروندی است. این پیام می‌تواند به افزایش آگاهی در مورد اهمیت کاهش مصرف گاز و انرژی کمتر مصرفی برای محیط زیست کمک کند.

  2. استفاده از تصاویر نمادین: از تصاویر نمادین برای تداعی مفهوم صرفه جویی و محیط زیست استفاده شود. تصاویری از درختان، خانواده‌ها که از اتومبیل‌های سبز و محیط‌دوست استفاده می‌کنند، و پیام‌های قوی مثل "محیط زیست را حفظ کنید" می‌توانند جلب توجه و انگیزه‌ای برای تغییر عادات را ایجاد کنند.

  3. پرتابلیته و قابلیت ویرایش: این تصویر سازی لایه باز به راحتی ویرایش شده و به نیازهای مختلف تطبیق داده شود. این امکان به تبلیغ‌کنندگان این اختیار را می‌دهد که محتوای تصویر سازی را به محیط خود و پیام خاص خود تنظیم کنند. این ویژگی به دلیل تغییرات در دینامیک تبلیغات بسیار حائز اهمیت است.

  4. شفافیت در مخاطب‌گیری: تصویر سازی لایه باز به تبلیغ‌کنندگان امکان مشخص کردن مخاطبان خود را می‌دهد. این به ایجاد یک تبلیغات مؤثرتر و متناسب با گروه‌های هدف کمک می‌کند. این زمینه ایجاد ارتباط معنویت داشته و باعث افزایش احتمال استفاده‌ی موفق از منابع تبلیغاتی می‌شود.

در نتیجه، طراحی یک تصویر سازی لایه باز با تأکید بر پیام‌های شهروندی مرتبط با صرفه جویی در مصرف گاز و حفظ محیط زیست می‌تواند به تبلیغات موثر در این زمینه کمک کند و شهروندان را به عمل به این اصول تشویق کند.

عناصر طرح لایه باز تصویر سازی پیام شهروندی صرفه جویی در مصرف گاز

طرح تصویر سازی پیام شهروندی شامل:طرح تصویر سازی و متن پیام شهروندی مرتبط با صرفه جویی در مصرف گاز که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح تصویر سازی مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ تصویر سازی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح تصویر سازی پیام شهروندی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی طرح تصویر سازی پیام شهروندی صرفه جویی در مصرف گاز

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تصویر سازی لایه باز پیام شهروندی صرفه جویی در مصرف گاز
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح تصویر سازی 
  • طراحی تصویر سازی با استفاده از وکتور مرتبط با در طرح تصویر سازیصرفه جویی در مصرف گاز

تصویر سازی , تصویر سازی صرفه جویی در مصرف گاز , طرح بنر صرفه جویی در مصرف برق , طرح بنر پیام شهروندی , تصویر سازی مصرف گاز , طرح بنر صرفه جویی در مصرف گاز , بنر پیام شهروندی صرفه جویی در مصرف گاز , طرح لایه باز بنر پیام شهروندی , تصویر سازی گاز , تصویر سازی پیام شهروندی , بخاری , بنر پیام شهروندی , طرح بنر پیام شهروندی صرفه جویی در مصرف گاز , طرح بنر پیام شهروندی صرفه جویی در مصرف برق , بنر صرفه جویی در مصرف برق , پیام شهروندی , تصویر بخاری , بنر صرفه جویی در مصرف گاز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325