تراکت کتاب فروشی

شناسه مطلب : 327429
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :31 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/06/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید بنر کتاب فروشی
اسماعیل رضائی
طراح : اسماعیل رضائی

دانلود تراکت کتاب فروشی

کتاب خواندن زمانی، خواندن کلمات مکتوبی بود که روی کاغذ گردآمده بودند و با ابزار صحافی به بند کشیده شده بودند. هر کتابی ابتدایی داشت و انتهایی و جمله و بند و بخش و فهرست و شماره صفحه، همگی کمک می‌کردند تا مطلب یا نکته‌ای از ذهن نویسنده به ذهن خواننده منتقل شود.

اما اکنون که ساعت‌ها وقت ما در شبکه های اجتماعی، در اینستاگرام و تلگرام و توییتر، در وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها می‌گذرد، نه می‌توانیم به سادگی ادعا کنیم که کتاب می‌خوانیم، نه می‌توانیم بپذیریم که آنچه می‌کنیم، مطالعه نیست.

اهمیت کتاب و کتابخوانی پرورش و تربیت خواندن از روزهای اول زندگی و کودکی و در محیط خانه و خانواده شروع می‌شود و تا آخرین مراحل و عالیترین تحصیلات دانشگاهی ادامه پیدا می‌کند.

توانایی خواندن یکی از مهمترین مهارت‌های اساسی دنیای امروز است و مطالعه برای داشتن ارتباط با جامعه امروز برای همگان ضروری است.

طرح تراکت لایه باز فروشگاه کتاب توسط تیم پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی فروش کتاب و ترویج کتاب خوانی طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت فروشگاه کتاب

طرح کارت ویزیت فروشگاه کتاب شامل: عکس باکیفیت دانش آموز، عکس باکیفیت، وکتور کتاب، وکتور، لیبل و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی  (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ تراکت می باشد.

تراکت فروشگاه کتاب، تراکت لایه باز کتاب فروشی، عکس باکیفیت دانش آموز، عکس باکیفیت، وکتور کتاب، وکتور، لیبل ، المانهای کاربردی، تراکت رنگی

 

مشخصات فنی کارت ویزیت کتاب فروشی

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد، آبی

سایز:                               31 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت فروشگاه کتاب 
  • هم نشینی مناسب رنگ زرد و آبی در طرح تراکت
  • استفاده مناسب از وکتور کتاب در طرح تراکت کتاب فروشی
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت

 


کتاب فروشی , فروشگاه کتاب , تراکت کتاب فروشی , تراکت فروشگاه کتاب , تراکت کتاب سرا , گالری کتاب , تصویر پسر بچه , کتاب , طرح تراکت فروشگاه کتاب , طرح تراکت کتاب فروشی , کتاب سرا , پسر بچه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325