تراکت منوی سفره خانه سنتی رستوران

شناسه مطلب : 444254
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :32 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/02/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت منوی رستوران سنتی

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل سفره‌خانه یک نقش بسیار مهم و موثر را ایفا می‌کنند و می‌توانند به طرز چشمگیری بر موفقیت و رشد کسب و کار تأثیر بگذارند. این صنعت، بستری رقابتی دارد و تبلیغات مناسب می‌تواند به کسب و کار کمک کند تا بیشترین میزان مخاطبان ممکن را جذب کند و در نتیجه، فروش و درآمد خود را افزایش دهد.

اولین تأثیر تبلیغات و چاپ تراکت در شغل سفره‌خانه، جذب مشتریان جدید است. با استفاده از تراکت‌های با طراحی جذاب و متناسب، می‌توانید منو و خدمات خود را به مخاطبان معرفی کرده و آنها را به سمت سفره‌خانه خود جذب کنید. توضیحات مختصر درباره غذاها، تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه می‌تواند توجه مخاطبان را به سمت شما جلب کند و تصمیم آن‌ها را برای آزمایش غذاهای شما تسهیل کند.

دومین تأثیر، افزایش شناخت برند و اعتبار سفره‌خانه است. با استفاده از تراکت‌ها، می‌توانید تصویری مثبت و حرفه‌ای از سفره‌خانه خود ارائه دهید. تراکت‌هایی با طراحی زیبا و شناخته‌شده، می‌توانند به اعتبار و قابلیت اطمینان از کیفیت غذاها و خدمات شما کمک کنند و این بازخورد مثبت می‌تواند به افزایش اعتماد مشتریان و افزایش تعداد مشتریان منجر شود.

سومین تأثیر، افزایش فروش و درآمد سفره‌خانه است. با استفاده از تراکت‌های جذاب و جامع، می‌توانید تعداد سفارش‌ها و فروش‌های خود را افزایش دهید و درآمد سفره‌خانه را افزایش بخشید. این تراکت‌ها می‌توانند حاوی اطلاعاتی مانند تخفیفات و پیشنهادات ویژه برای سفارشات بیشتر، جوایز و هدایا برای مشتریان و ... باشند که می‌توانند تصمیم‌گیری برای سفارش غذاهای شما را برای مخاطبان ساده‌تر و جذاب‌تر کنند.

تراکت لایه باز رستوران، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر طرح تراکت منوی سفره خانه سنتی

طرح تراکت سفره خانه سنتی شامل: وکتور مرتبط با طرح رستوران، وکتور، منوی رستوران سنتی و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

مشخصات فنی تراکت لایه باز منو سفره خانه

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               32 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح  تراکت منو سفره خانه سنتی
  • همنشینی مناسب رنگ سبز با طرح تراکت
  • طراحی تراکت، با استفاده از تذهیب لیبل و شیپ های مناسب شغل رستوران
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت

غذای ایرانی , تراکت psd , سفره خانه , طرح تراکت منو رستوران سنتی , تراکت رستوران سنتی , تراکت لایه باز سفره خانه , دانلود تراکت سفره خانه , رستوران سنتی , رستوران سنتی , کافه سنتی , منو سفره خانه سنتی , تراکت لایه باز سفره خانه سنتی , طرح لایه باز , psd , تراکت سفره خانه , دانلود psdتراکت رستوران سنتی , طرح تراکت رستوران سنتی , تراکت منو سفره خانه سنتی , منو رستوران سنتی , تراکت لایه باز رستوران , تراکت رستوران سنتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325