تراکت لایه باز کلاس درسی

شناسه مطلب : 342315
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :25 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/09/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
اسماعیل رضائی
طراح : اسماعیل رضائی

تراکت آموزشگاه کنکور 

کنکور به آزمون سراسری گفته می شود که در پایان تحصیلات پایه برای تعیین سطح دانش آموزان رشته های مختلف برگزار می شود. تا این عزیزان بتوانند بر اساس اطلاعات و سطحی که دارند در رشته و دانشگاه مد نظر خود تحصیل کنند. در این بین نکات مختلفی درباره کنکور وجود دارد که ما به صورت کامل به بررسی آنها خواهیم پرداخت، تا شما داوطلبان و دانش آموزان را بهتر و بیشتر با این آزمون سراسری آشنا کنیم. هر سال دانش آموزان و داوطلبان رشته های مختلف برای قبولی در دانشگاه و رشته های تحصیلی متفاوت در یک آزمون سراسری به نام کنکور شرکت می کنند. که این آزمون نیز از خصوصیات و ویژگی های بسیار خاصی تشکیل شده است.

کلاس های کنکوری یکی از ابزارهای کسب نتایج برتر در کنکور هستند که جایگاه ویژه ای در بین شرکت کنندگان کنکور سراسری دارند. مؤسسات مختلف با برگزاری کلاس های مختلف آمادگی برای کنکور برگزار می کنند اما با وجود این تنوع و تبلیغات؛ اتفاقی که می افتد سردرگمی دانش آموزان برای شرکت یا عدم شرکت در این کلاس ها و همچنین انتخاب کلاس مناسب از بین مؤسسات و کلاس های مختلف است.

طرح تراکت لایه باز آموزشگاه علمی و کلاس درسی، جهت تبلیغات این آموزشگاه ها توسط طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت آموزشگاه علمی و کلاس درسی

طرح تراکت آموزشگاه کنکور شامل: عکس با کیفیت دانش آموز، عکس با کیفیت دانشجو، عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

تراکت آموزشگاه کلاس های درسی کنکور، تراکت آموزشگاه کنکور، تراکت لایه باز، تراکت آموزشگاه علمی، طرح تراکت آموزشگاه کنکور، تراکت رنگی، عکس با کیفیت دانش آموز، عکس با کیفیت دانشجو، عکس با کیفیت، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح تراکت آموزشگاه علمی و کلاس درسی

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم، آبی

سایز:                               25 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز آموزشگاه کنکور
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و آبی با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت دانش آموز در طرح تراکت کلاس های درسی کنکور

آموزشگاه کنکور , تراکت آموزشگاه کنکور , طرح تراکت کلاس های درسی کنکور , تراکت کلاس های تابستان , تراکت لایه باز , تراکت کلاس کنکور , طرح تراکت , تراکت ایرانی , طرح تراکت تبلیغاتی , آموزشگاه علمی , تراکت کلاس های درسی کنکور , طرح تراکت کلاس کنکور ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325