تراکت فروشگاه محصولات چرمی

شناسه مطلب : 434176
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :34 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/07/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت  فروشگاه محصولات چرمی

تبلیغات و چاپ تراکت برای فروشگاه‌های محصولات چرمی می‌توانند تأثیرات بسیار مهمی داشته باشند. 

  1. افزایش آگاهی مشتریان: چاپ تراکت‌ها و تبلیغات به شما امکان می‌دهند تا مشتریان جدید را به محصولات چرمی شما معرفی کنید. این تراکت‌ها می‌توانند اطلاعاتی در مورد محصولات شما و تخفیف‌های ویژه را ارائه دهند و مشتریان را به فروشگاه شما جذب کنند.

  2. ترویج فروش: تبلیغات و تراکت‌ها می‌توانند به ترویج فروش فصلی یا تخفیف‌های ویژه کمک کنند. این موارد می‌توانند مشتریان را به خرید بیشتر ترغیب کرده و فروش شما را افزایش دهند.

  3. ایجاد ارتباط با مشتریان موجود: تبلیغات مستمر و تراکت‌ها می‌توانند به شما امکان می‌دهند تا ارتباط مداوم با مشتریان موجود خود داشته باشید. شما می‌توانید به مشتریان خود اطلاعی در مورد محصولات جدید، تجربیات دیگر مشتریان، و نکات مرتبط با محصولات چرمی ارائه دهید.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند به رسیدن به مشتریان جدید، افزایش فروش، و ارتقاء شناخت برند شما کمک کنند. با طراحی تراکت‌های جذاب و جلب‌کننده و تبلیغات مستمر، شما می‌توانید شغل فروشگاه محصولات چرمی خود را رونق دهید و در بازار رقابتی به موفقیت دست پیدا کنید.

طراحی یک تراکت با لایه باز برای فروشگاه محصولات چرمی می‌تواند به جذب مشتریان جدید و ترویج محصولات شما کمک کند.

  1. زمینه رنگارنگ: انتخاب زمینه با رنگ‌های کرم و قهوه‌ای برای تراکت می‌تواند حس گرما و طبیعت دوستانه مرتبط با محصولات چرمی شما را ترتیب دهد. این رنگ‌ها با دنیای چرم و دست‌سازی به تاریخچه و طبیعت محصولات اشاره می‌کنند.

  2. تصویر محصولات: وارد کردن تصاویر واقعی و جذاب از کیف و کفش چرمی شما به تراکت می‌تواند افراد را به تمامیت و کیفیت این محصولات آگاه کند. این تصاویر می‌توانند ترغیب‌کننده باشند و انگیزه‌بخش برای مردمی که به دنبال محصولات چرمی با کیفیت هستند.

  3. معرفی محصولات و ویژگی‌ها: در تراکت، به معرفی محصولات مختلف چرمی و ویژگی‌های آنها پرداخته و به مشتریان نشان دهید که چگونه این محصولات می‌توانند به زیبایی و کاربردیت زندگی آنها اضافه کنند.

  4. پیشنهاد ویژه: تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه مانند تخفیف در فصل تابستان یا خرید محصولات چرمی به عنوان هدیه تولد می‌توانند به مشتریان انگیزه بدهند تا از مغازه شما خرید کنند.

  5. اطلاعات تماس و آدرس فروشگاه: در پایان تراکت، اطلاعات تماس و آدرس فروشگاه شما را درج کنید تا مشتریان به راحتی بتوانند به فروشگاه شما مراجعه کنند و با شما ارتباط برقرار کنند.

این تراکت با لایه باز به شما امکان می‌دهد تا به راحتی محتوا و طراحی را ویرایش کرده و آن را به تطابق با نیازها و پیام خود تنظیم کنید. از آن برای ترویج محصولات چرمی خود و جلب مشتریان جدید به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

طرح تراکت لایه باز فروشگاه محصولات چرمی، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط ایران طرح طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت لایه باز فروشگاه محصولات چرمی

طرح تراکت کیف و کفش فروشی شامل: عکس با کیفیت محصولات چرمی ، تصویر دوربری شده کیف و کفش چرمی ، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه محصولات چرمی

ابعاد:                                21 در29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 قهوه ای

سایز:                                34 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز فروشگاه محصولات چرمی
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح تراکت
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت کیف و کفش در طرح تراکت فروشگاه محصولات چرمی

گالری چرم , تراکت لایه باز گالری کیف و کفش , کیف چرم , تراکت فروشگاه کفش , تراکت لایه باز کیف فروشی , تراکت فروشگاه محصولات چرمی , کفش چرم , طرح تراکت فروشگاه محصولات چرمی , تراکت گالری چرم , کفش , طرح تراکت کیف فروشی , کفش فروشی , تراکت لایه باز کفش فروشی , محصولات چرمی , تراکت گالری کیف و کفش , کیف فروشی , تراکت چرم فروشی , کالری کیف و کفش , طرح تراکت چرم فروشی , گالری محصولات چرمی , تراکت گالری محصولات چرمی , طرح تراکت گالری چرم , گالری کفش , فروشگاه کیف و کفش چرم , تراکت رنگی کیف فروشی , فروشگاه محصولات چرمی , طرح لایه باز , تراکت کفش فروشی , فروشگاه کفش ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325