تراکت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

شناسه مطلب : 431936
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :55 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/06/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت لوازم آرایشی بهداشتی

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فروشگاه لوازم آرایشی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند و به توسعه این کسب و کار کمک می‌کنند. اولین تأثیر این دو ابزار در افزایش شناخت برند فروشگاه است. با تبلیغات مستمر و چاپ تراکت‌های جذاب، فروشگاه می‌تواند نام و علامت تجاری خود را به مخاطبان معرفی کرده و اعتبار و شناخت برند را افزایش دهد.

تأثیر دیگر تبلیغات و تراکت‌ها در افزایش مشتریان است. با ارائه تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه و معرفی محصولات جدید، مشتریان را به فروشگاه جذب کنید. این ابزارها می‌توانند به عنوان یک وسیله ارتباطی موثر بین فروشگاه و مشتریان عمل کنند و ترغیب به خرید را تسهیل کنند.

در نهایت، تبلیغات و چاپ تراکت‌ها به فروشگاه امکان می‌دهند تا با رقبا رقابت کند و در بازار رشد کند. با افزایش آگاهی مشتریان نسبت به محصولات و خدمات لوازم آرایشی، می‌توانید مشتریان را جذب و حفظ کنید و در نتیجه رشد درآمد و موفقیت کسب و کار را تجربه کنید.

در طراحی یک تراکت با لایه باز برای فروشگاه لوازم آرایشی با زمینه بنفش و تصویر لوازم آرایشی، باید به نکات زیر توجه کرد:

  1. انتخاب زمینه مناسب: زمینه بنفش انتخابی جذاب برای تراکت فروشگاه لوازم آرایشی است. این رنگ با رفتار زنانه و جلب توجه به خوبی همخوانی دارد. برای ایجاد تضاد و جلب توجه بیشتر، می‌توانید از رنگ‌های کمرنگتر یا متضاد با بنفش در متن و جزئیات استفاده کنید.

  2. استفاده از تصویر لوازم آرایشی: تصویر لوازم آرایشی می‌تواند به عنوان نمادی برای نوع محصولاتی که فروشگاه ارائه می‌دهد، در تراکت ظاهر شود. تصاویر با کیفیت و واقع‌گرایانه از لوازم آرایشی انتخاب کنید تا جلب توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.

  3. تنظیم منو و محصولات: در تراکت باید منوی فروشگاه و لیست محصولات به شکلی جذاب نمایش داده شود. از فونت‌های خوانا و تنظیمات مناسب برای نمایش نام محصولات و قیمت‌ها استفاده کنید تا مشتریان به سادگی بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

  4. اضافه کردن شعار و لوگو: شعار و لوگو فروشگاه لوازم آرایشی باید در تراکت به خوبی نمایش داده شوند. این عناصر می‌توانند به تعریف برند کمک کنند و تراکت را از دیگران متمایز کنند.

  5. طرح کلی و فضا: در نهایت، تنظیم فضا و طرح کلی تراکت بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات به وضوح قابل مشاهده و خوانا باشند و هیچ اشتباهی در طراحی وجود نداشته باشد. همچنین، مطمئن شوید که تراکت از لحاظ ظاهری جلب توجه و جذاب باشد تا مخاطبان را به خود جلب کند.

طرح تراکت لایه باز لوازم آرایشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط ایران طرح طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت لوازم آرایشی

طرح تراکت لوازم آرایشی شامل:تصویر لوازم آرایشی ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه لوازم آرایش بهداشتی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش

سایز:                               55 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت فروشگاه لوازم آرایشی
  • هم نشینی مناسب رنگ بنفش در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت لوازم آرایشی در طرح تراکت لوازم آرایشی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت رنگی


طرح تراکت فروشگاه لوازم آرایشی , تراکت لوازم آرایشی بهداشتی , گالری لوازم آرایشی , تراکت فروشگاه لوازم آرایشی , تراکت فروشگاه لوازم آرایش , آرایش , طرح تراکت لوازم آرایشی , تصویر لوازم آرایشی , لوازم آرایش , تراکت لوازم آرایشی , فروشگاه لوازم آرایشی , زیبایی , لوازم آرایشی , لوازم آرایشی , فروشگاه لوازم آرایشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325