تراکت فروشگاه فرش و موکت

شناسه مطلب : 374762
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :75 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/03/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت لایه باز فروشگاه فرش و موکت

فرش ها در دونوع ماشینی و دستبافت تولید می شوند. قالی یا فرش دستبافت به نوعی محصول نساجی گفته می شود که از الیاف پنبه، پشم، کرک و ابریشم با هنر دست بافته می شود. کاربرد قالی یا فرش دستبافت به علت ارزش و بهای زیاد آن عموما تزیینی ست و در برخی موارد و فضاهای لوکس شاهد آن هستیم که از این محصول برای پوشش زمین و به عنوان کف پوش استفاده می شود.موکت واژه ایست فرانسوی که بر نوعی کف پوش اتلاق می شود. موکت محصولی ضخیم و سنگین با بافتی متراکم و در هم تنیده است که برای پوشاندن کف (خصوصا سطوح وسیع) استفاده می‌شود. موکت می‌تواند هم با استفاده از الیاف طبیعی و هم با استفاده از الیاف مصنوعی بافته شود الیافی مانند کرک، پشم یا مواردی شبیه به پشم. عموما این محصول شامل لایه‌ای از کرک و پرز در قسمت بالایی است و وجود کرک باعث عدم لطافتی و نرمی می شود. موکت به جهت عایق کردن فضا، ایجاد سطح کف گرم و راحت، کاهش صدا و اضافه کردن رنگ بهترین پوشش برای کف مکانهای عمومی مانند مساجد، سالن های کنفرانس ، اماکن اداری و ... می باشد.

طرح تراکت لایه باز فروشگاه فرش و موکت، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط پارس گرافیک طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت فروشگاه فرش و موکت

طرح تراکت فروشگاه فرش و موکت شامل: عکس با کیفیت  فرش ، تصویر دوربری شده فرش، مبل، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت(به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه فرش و موکت

ابعاد:                                21 در29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               75 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز فروشگاه فرش و موکت
  • هم نشینی مناسب رنگکرم در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت فرش در طرح تراکت فروشگاه فرش و موکت
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت

تراکت قالیشویی , تراکت فرش فروشی , دانلود psd تراکت گالری فرش , فرش فروشی , فروشگاه فرش و قالی , تراکت فروشگاه فرش , موکت فروشی , دانلود psd طرح نمایشگاه فرش , قالی فروشی , تراکت نمایشگاه قالی , تراکت لایه باز فروشگاه فرش و قالی , موکت , طرح تراکت فروشگاه فرش , دانلود تراکت لایه باز فروشگاه فرش , تراکت لایه باز گالری فرش , فرش , نمایشگاه فرش و قالی , قالی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325