تراکت فروشگاه ظروف یکبار مصرف

شناسه مطلب : 434725
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/08/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت فروشگاه ظروف یکبار مصرف

تبلیغات و چاپ تراکت در حوزه فروش ظروف یکبار مصرف تأثیر چشمگیری دارند. این روش‌ها ابزارهای بسیار موثری هستند که در بهبود شغل فروش ظروف یکبار مصرف و افزایش فروش تأثیرگذارند. 

  1. افزایش آگاهی مشتریان: تراکت‌ها و تبلیغات مشابه این ابزارها، می‌توانند به نحوی موثر برای افزایش آگاهی مشتریان در مورد نوع و کیفیت ظروف یکبار مصرف عمل کنند. این اطلاع‌رسانی می‌تواند شامل ویژگی‌های محصول، قابلیت‌ها و حتی ارزش افزوده‌هایی که آن ظروف فراهم می‌کنند، باشد. افزایش آگاهی مشتریان می‌تواند به تصمیم‌گیری بهتر آن‌ها کمک کند.

  2. تحریک تقاضا: تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند تقاضا را افزایش دهند. با ارائه اطلاعات جذاب و جامع درباره ظروف یکبار مصرف از طریق تراکت‌ها و تبلیغات، مشتریان را به خرید و استفاده از این محصولات ترغیب می‌کنند. این ابزارها می‌توانند نقش مهمی در ایجاد تحریک در مشتریان ایفا کنند و آن‌ها را به انتخاب و خرید ظروف یکبار مصرف سوق دهند.

  3. ارتقای شناخت برند: تراکت‌ها و تبلیغات مشابه، به برندسازی کمک می‌کنند. ارائه اطلاعات صحیح و جذاب در مورد ظروف یکبار مصرف از طریق این وسایل تبلیغاتی، باعث افزایش شناخت و شناسایی برند می‌شود. این به فروشندگان این امکان را می‌دهد که ارزش و منحصر به فرد برند و محصولات خود را به مشتریان نشان دهند و در ذهن آن‌ها جایگاه محکمی برای برند خود ایجاد کنند.

به طور خلاصه، تراکت‌ها و تبلیغات مشابه می‌توانند در ارتقای آگاهی مشتریان، افزایش تقاضا و بهبود شناخت برند در حوزه فروش ظروف یکبار مصرف نقش بسیار موثری ایفا کنند.

طرح تراکت فروشگاه ظروف یکبار مصرف، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مغازه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت فروشگاه ظروف یکبار مصرف

طرح تراکت فروشگاه ظروف یکبار مصرف شامل: عکس با کیفیت ظروف یکبار مصرف ،  عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت افقی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز فروشگاه ظروف یکبار مصرف

ابعاد:                                21 در 27.6 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه ظروف یکبار مصرف
  • همنشینی مناسب رنگ کرم و طرح بنر
  • طراحی تراکت رنگی با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از تصویر دوربری شده ظروف یک بار مصرف که مناسب با طرح تراکت لایه باز فروشگاه ظروف یکبار مصرف
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت

ظروف پلاستیکی , تراکت فروشگاه ظروف پلاستیکی , فروشگاه ظروف پلاستیکی , ظروف یکبار مصرف , تراکت فروشگاه ظروف یکبار مصرف , تراکت فروشگاه ظروف یکبار مصرف , تراکت لایه باز فروشگاه ظروف پلاستیکی , پلاستیک فروشی , دانلود تراکت فروشگاه ظروف یکبار مصرف , تراکت فروشگاه ظروف پلاستیکی , ظروف یکبار مصرف , یکبار مصرف , تراکت فروشگاه ظروف یکبار مصرف , طرح تراکت فروشگاه ظروف پلاستیکی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325