تراکت فروشگاه سیستم صوتی خودرو

شناسه مطلب : 421352
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :14 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/02/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

تراکت سیستم صوتی خودرو

تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فروشگاه پخش و باند می‌تواند بسیار مهم و مؤثر باشد. 

  1. جذب مشتریان: تبلیغات و چاپ تراکت‌ها برای فروشگاه پخش و باند نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان دارند. با استفاده از تراکت‌های چاپی، می‌توانید به راحتی اطلاعات مربوط به محصولات، قیمت‌ها، تخفیف‌ها و امکانات فروشگاه را به مشتریان جدید و قدیمی منتقل کنید. تراکت‌ها به عنوان یک وسیله تبلیغاتی قدرتمند، امکان معرفی فروشگاه و جلب توجه مشتریان را فراهم می‌کنند و باعث افزایش ترافیک مشتریان در فروشگاه می‌شوند.

  2. افزایش فروش: با استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت در فروشگاه پخش و باند، می‌توانید تأثیر قابل توجهی بر روند فروش داشته باشید. با معرفی محصولات و خدمات خود به صورت جذاب و متنوع در تراکت‌ها، مشتریان را به خرید ترغیب می‌کنید. اطلاعات دقیق و کاربردی در تراکت‌ها، اعتماد مشتریان را به فروشگاه افزایش می‌دهد و به آنها اطمینان می‌بخشد که محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب را در فروشگاه پیدا خواهند کرد. این بهبود اعتماد مشتریان می‌تواند باعث افزایش نرخ فروش و در نهایت سودآوری بیشتر فروشگاه شود.

  3. ارتقای شناخت برند: استفاده از تبلیغات و چاپ تراکت‌ها در فروشگاه پخش و باند به شناخت و آگاهی بیشتر مشتریان از برند کمک می‌کند. با طراحی مناسب تراکت‌ها و استفاده از المان‌های شناختی برند، مشتریان با برند و محصولات آن آشنا می‌شوند و به یاد می‌آورند. تکرار برند در تراکت‌ها و تبلیغات، به استحکام برند و شناخت بیشتر آن توسط مشتریان کمک می‌کند. با ارتقای شناخت برند، مشتریان ممکن است به صورت مستقیم به فروشگاه پخش و باند مراجعه کنند و در نتیجه باعث رشد و پیشرفت فروشگاه شوند.

به طور خلاصه، تبلیغات و چاپ تراکت در شغل فروشگاه پخش و باند تأثیر قابل توجهی بر جذب مشتریان، افزایش فروش و ارتقای شناخت برند دارند. با بهره‌گیری مناسب از این ابزارها، فروشگاه می‌تواند رقابتی تر شده و رشد و پیشرفت بیشتری را در بازار به‌دست بیاورد.

طرح تراکت فروشگاه سیستم صوتی، جهت تبلیغات این فروشگاه ها توسط طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز تراکت فروشگاه سیستم صوتی

طرح تراکت فروشگاه سیستم صوتی شامل:  وکتور باند ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح تراکت فروشگاه سیستم صوتی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سرمه ای ،‌ مشکی

سایز:                               14 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت نضب سیستم سوتی
  • هم نشینی مناسب رنگ سرمه ای و مشکی با طرح تراکت
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت  باند در طرح تراکت فروشگاه سیستم صوتی

تراکت ریسو فروشگاه سیستم صوتی , طرح تراکت فروشگاه سیستم صوتی , تراکت نصب سیستم صوتی , تراکت سیستم صوتی , تراکت سیاه و سفید , سیستم صوتی , تراکت لایه باز , ریسو نصب سیستم صوتی , تراکت سیاه و سفید نصب سیستم صوتی , تراکت ریسو , طرح تراکت , نصب سیستم صوتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325