تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی

شناسه مطلب : 435585
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :14 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/08/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح تراکت فروشگاه لوازم عکاسی

تاثیر تبلیغات و چاپ تراکت بر فروشگاه تجهیزات عکاسی می‌تواند به عنوان یک ابزار حیاتی در توسعه کسب و کار این صنعت مؤثر باشد. ابتدا، تبلیغات به صورت گسترده می‌توانند آگاهی مشتریان را درباره وجود فروشگاه افزایش دهند. این تبلیغات می‌توانند به وسیله اعلان‌های رسانه‌ها، اجتماعی‌ها، یا حتی ایمیل‌ها صورت گیرد و به مخاطبان کمک کند تا با محصولات و خدمات فراهم شده در فروشگاه آشنا شوند.

در ادامه، چاپ تراکت نیز یک روش فعال برای جلب توجه مشتریان محلی است. تراکت‌ها می‌توانند به صورت مستقیم در محل‌های عمومی یا دریافت‌شده از طریق پست به دست مشتریان برسند. این ابزار تبلیغاتی می‌تواند با ارائه اطلاعات دقیق و جذاب در مورد محصولات و تخفیفات جاری، افراد را به فروشگاه جلب کرده و تشویق به خرید نماید.

استفاده از تبلیغات و تراکت در کنار یکدیگر، به فروشگاه تجهیزات عکاسی این امکان را می‌دهد که ارتباط بیشتری با مشتریان برقرار کند و برند خود را بهتر معرفی کند. این روش‌ها نه تنها به افزایش فروش و درآمد کمک می‌کنند، بلکه ارتقاء شناخت برند و ایجاد ارتباط دائمی با مشتریان نیز ممکن می‌شود.

تراکت یک ابزار مؤثر برای جلب توجه مشتریان و تبلیغات فعال است. در طراحی یک لایه باز تراکت برای فروشگاه تجهیزات عکاسی با زمینه آبی و مشکی، می‌توانید از عناصر طراحی جذابی استفاده کنید تا نگاه مخاطبان را به خود جلب کنید.

  1. زمینه آبی و مشکی: انتخاب زمینه آبی و مشکی به عنوان پس‌زمینه تراکت، به تصویر زیبا و حرفه‌ای از فروشگاه شما ایجاد می‌کند. آبی به عنوان رنگ آسمان و دریا، احساس آرامش و اعتماد را ایجاد می‌کند، در حالی که مشکی به عنوان رنگ اصالت و شیکیت به تصویر افزوده می‌شود.

  2. عکس دوربین عکاسی: قرار دادن عکسی از یک دوربین عکاسی بر تراکت، نشان‌دهنده اصالت و حرفه‌ای بودن محصولات شماست. این تصویر می‌تواند جلب توجه مشتریان علاقه‌مند به عکاسی و هنر تصویربرداری را به همراه داشته باشد.

  3. شعار یا پیام اصلی: از یک شعار یا پیام کوتاه و جذاب برای تبلیغات استفاده کنید. این شعار باید ارتباطی با تصویر دوربین عکاسی و محصولات فروشگاه داشته باشد و به مشتریان الهام بخش باشد.

  4. اطلاعات تماس و آدرس فروشگاه: درج اطلاعات تماس مثل شماره تلفن، آدرس و وب‌سایت فروشگاه در تراکت ضروری است. این اطلاعات به مشتریان امکان ارتباط و دسترسی آسان به فروشگاه شما را می‌دهد.

  5. تخفیفات و پیشنهادات ویژه: افزودن بخشی به تراکت برای اعلان تخفیفات، پکیج‌های ویژه یا پیشنهادات فصلی، مشتریان را به خرید ترغیب می‌کند. این اقدام می‌تواند محدودیت زمانی داشته باشد تا احساس فوریت و فشار خرید ایجاد شود.

با ترکیب این عناصر، لایه باز تراکت شما یک ابزار جذاب و موثر در تبلیغات فروشگاه تجهیزات عکاسی خواهد بود.

تیم ایران طرح طرح تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر استفاده شده در تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری

طرح تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری شامل: عکس با کیفیت، عکس با کیفیت دوربین عکاسی، دوربین حرفه ای، لنز دوربین، دوربین، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی 

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، مشکی

سایز:                               14 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و مشکی و طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت لنز دوربین عکاسی که مناسب طرح تراکت لایه باز فروشگاه تجهیزات عکاسی می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت که مناسب شغل عکاسی می باشد.

 


دوربین عکاسی و فیلمبرداری , عکاسی و فیلمبرداری , تراکت psd , تراکت فروشگاه تجهیزات عکاسی , عکاسی , دوربین , تراکت آتلیه , لابراتوار , استودیو فیلم و عکس , تراکت عکاسی , آتلیه عکاسی , تراکت , عکاس , تراکت آتلیه فیلم و عکس , فروشگاه تجهیزات عکاسی , استودیو عکاسی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325