تراکت فروشگاه اسکوتر

شناسه مطلب : 333419
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :46 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/08/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
اسماعیل رضائی
طراح : اسماعیل رضائی

دانلود تراکت فروشگاه اسکوتر

اسکوتر در معنای عامیانه آن عبارت است از یک دستگاه حمل و نقل تک نفره که می‌تواند با باتری یا شارژ برق کار کند. بر همین اساس، اسکوترها را به نوعی ناقل شخصی نیز معرفی می‌کنند. با وجود این‌که مهم‌ترین کاربری و در حقیقت وجه طراحی اسکوترها برای استفاده نوجوانان و جوانان در پارک‌ها و شهربازی‌ها بوده است، اما رواج این ابزارها در طیفی واقعا گسترده، باعث شده است تا شاهد استفاده از اسکوترها توسط بزرگ‌سالان در مسافت‌های کوتاه درون شهری نیز باشیم.

به عبارتی شاید بتوان چنین نتیجه گرفت که اسکوترها، تا حدودی توانسته‌اند نقش موتورسیکلت و دوچرخه را در شهرهای توسعه یافته ایفا کنند و طرفداران بسیاری نیز دارند. با این حال، این ابزارهای مدرن تفاوت‌های فاحشی با موتورسیکلت‌ها، دوچرخه‌ها و موپدها دارند. برای این‌که بتوانیم این تفاوت‌ها را تشریح کنیم، ابتدا باید انواع اسکوترها را شناسایی کرده و اجزا و نحوه عملکرد آن‌ها را بشناسیم.

پارس گرافیک طرح تراکت فروشگاه اسکوتر را جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر به کار رفته در تراکت لایه باز فروشگاه اسکوتر

طرح تراکت فروشگاه اسکوتر شامل: عکس با کیفیت پسر بچه، عکس دوربری شده اسکوتر، عکس با کیفیت اسکوتر، لیبل های ساده و رنگی، شیپ ها و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

تراکت فروشگاه اسکوتر، فروشگاه اسکوتر، تراکت رنگی، تراکت فروشگاه اسکوتر، تراکت لوازم ورزشی، طرح لایه باز تراکت لوازم ورزشی، تراکت لایه باز، عکس با کیفیت پسر بچه، عکس دوربری شده اسکوتر، عکس با کیفیت اسکوتر، لیبل های ساده و رنگی، شیپ ها، المانهای کاربردی

 

مشخصات فنی طرح تراکت لایه باز فروشگاه اسکوتر

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی، زرد

سایز:                               46 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت لایه باز فروشگاه اسکوتر
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی و عکس با کیفیت و دوربری شده اسکوتر
  • طراحی ساده و شیک طرح کارت ویزیت فروشگاه اسکوتر
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت پوشاک مردانه

اسپورت , فروشگاه اسکوتر , تراکت فروشگاه اسکوتر , تراکت فروشگاه اسکوتر , اسکوتر , تراکت , لوازم ورزشی , ورزشی , طرح تراکت , طرح تراکت فروشگاه اسکوتر , تراکت فروشگاه کالای ورزشی , تراکت رنگی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325