تراکت ریسو پیتزا و فست فود

شناسه مطلب : 341014
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :38 مگابایت
مد رنگی : سیاه و سفید ( ریسو)
تاریخ انتشار : 1400/09/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت سیاه و سفید فست فود

ساندویچ یکی از غذاهای فست فودی است که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. از آن جا که برای خوردن ساندویچ نیاز به ظروف خاصی نیست و حتی قاشق و چنگال هم نیاز نیست و راحت مصرف می شود، برای وعده های غذایی بین راهی یا در محل کار و محل تحصیل مورد استفاده قرار می گیرد.

ساندویچ اغلب از نان های باگت یا نان های سنتی همراه با مخلفاتی که درون آن می ریزند تهیه می شودساندویچ ها بر اساس مواد داخل آن، به انواع مختلف تقسیم می شودمخلفات کنار ساندویچ ها اغلب تشکیل شده از سبزیجات خام مانند گوجه، کاهو و گاهی کلم، ترشی جات و شوریجات مانند زیتون بدون هسته و خیار شور و سالاد های مختلف، سبزی خوردن و ...همچنین در کنار سبزیجات، از مرغ پخته، گوشت چرخ کرده و تفت داده شده، سوسیس و کالباس، انواع کوکو ها، فلافل و غیره استفاده کردهمچنین برای خوش طعم کردن و لطیف شدن ساندویچ ها، از سس های مختلف بسته به مواد درون آن، مانند سس مایونز، فرانسوی، کچاپ، خردل و غیره استفاده می شودگاهی ساندویچ ها را به صورت اسنک طبخ می کنند تا بتوان راحت تر مصرف کرد.

طرح تراکت سیاه و سفید اغذیه توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز تراکت ریسو فست فود

طرح تراکت ریسو فست فود  شامل: وکتور، وکتور ساندویچ، وکتور فست فود، پیتزا، فست فود، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که به صورت عمودی و بسیار کاربردی توسط پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت ریسو ، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

تراکت ریسو فست فود، تراکت ریسو، تراکت سیاه و سفید، طرح تراکت سیاه و سفید لایه باز پیتزا و ساندویچ، طرح تراکت ریسو فست فود، طرح تراکت ریسو ساندویچی، وکتور، وکتور ساندویچ، وکتور فست فود، پیتزا، فست فود، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز سیاه و سفید ساندویچی

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید، مشکی

سایز:                               38 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت ریسو ساندویچی
  • هم نشینی مناسب رنگهای سیاه و سفید با طرح تراکت
  • استفاده از وکتور پیتزا مناسب با طرح تراکت ریسو اغذیه
  • استفاده مناسب از وکتور مرتبط با شغل اغذیه و فست فود
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت ریسو

تراکت ریسو فست فود , تراکت سیاه سفید , تراکت سیاه و سفید ساندویچی , تراکت سیاه و سفید فست فود , وکتور برگر , ریسوگراف , تراکت تکرنگ فست فود , تراکت ریسو , تراکت پیتزا فروشی , طرح لایه باز پیتزا فروشی , چاپ ریسو , تراکت لایه باز , تراکت پیتزا , طرح لایه باز , وکتور ساندویچ , ساندویچی , تراکت ریسو ساندویچی , پیتزا فروشی , تراکت فست فود , دانلود تراکت فست فود ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325