تراکت ریسو فروشگاه درب و پنجره دو جداره

شناسه مطلب : 422260
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1402/03/11
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

تراکت ریسو فروشگاه درب و پنجره دو جداره

تبلیغات و چاپ تراکت ها بر روی شغل فروشگاه درب‌های ضد سرقت تأثیر قابل توجهی دارند. این تبلیغات می‌توانند به طور مستقیم مشتریان جدید را به فروشگاه شما جذب کنند و باعث افزایش فروش درب‌های ضد سرقت شوند. تراکت ها و بروشورها با ارائه اطلاعاتی مفید و جذاب درباره ویژگی‌ها، مزایا و قیمت‌های مناسب این درب‌ها، مشتریان را به انتخاب شما ترغیب می‌کنند.

علاوه بر جذب مشتریان جدید، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند به تقویت شناخت برند شما نیز کمک کنند. با استفاده از لوگو و نام فروشگاه در تراکت ها، می‌توانید برندتان را بهتر شناسانده و در ذهن مشتریان تثبیت کنید. هرچقدر بیشتر مردم با نام و برند شما آشنا شوند، احتمال انتخاب محصولات شما برای آنها افزایش می‌یابد. همچنین، اگر فروشگاه شما برای مشتریان ارزش افزوده‌ای ایجاد کند، مانند ارائه مشاوره فنی و راهنمایی در خرید، این موارد را نیز در تراکت ها و تبلیغات خود بیان کنید تا شناخت برند شما بهبود یابد.

تراکت ها و بروشورها می‌توانند به شما کمک کنند تا از تخفیفات و پیشنهادهای ویژه خود بهره‌برداری کنید. با قرار دادن اطلاعاتی درباره تخفیفات، فروش و قیمت‌های ویژه بر روی تراکت ها، مشتریان موجود را به خرید از شما تشویق کنید و آنها را به فروشگاهتان جذب کنید. همچنین، اگر تخصص خاصی در زمینه درب‌های ضد سرقت دارید، می‌توانید این موارد را در تراکت ها به اشتراک بگذارید و مشتریان را به خرید از شما باور کنید.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند در توسعه و رشد شغل فروشگاه درب‌های ضد سرقت تأثیر قابل توجهی داشته باشند. از جذب مشتریان جدید و ارتقای شناخت برند تا حفظ ارتباط با مشتریان فعلی و ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه، تراکت ها و بروشورها ابزاری قدرتمند در دسترس شما هستند که می‌توانند به توسعه و موفقیت فروشگاه شما کمک کنند.

 

طرح تراکت فروشگاه درب و پنجره دو جداره، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت ریسو فروشگاه درب و پنجره دو جداره

طرح تراکت درب و پنجره دو جداره و درب ضد سرقت شامل: وکتور درب ضد سرقت،وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز فروشگاه درب و پنجره دو جداره

ابعاد:                                21 در 27.6 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی، سفید

سایز:                               22 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت فروشگاه درب و پنجره دو جداره
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و سفید با طرح تراکت
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس با کیفیت درب ضد سرقت که مناسب با طرح تراکت لایه باز فروشگاه درب و پنجره دو جداره می باشد
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت رنگی

تراکت شیشه ساختمان , نمایشگاه درب و پنجره , تراکت درب و پنجره دو جداره , درب های ضد سرقت , طرح تراکت لایه باز فروش درب های ضد سرقت , فروش درب های ضد سرقت , تراکت ریسو درب و پنجره دوجداره , تراکت لایه باز فروش درب های ضد سرقت , تراکت فروشگاه درب و پنجره , تراکت کارگاه پنجره سازی , دانلود طرح لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325