تراکت ریسو خدمات لوازم بهداشتی ساختمان

شناسه مطلب : 432185
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی : grayscale
تاریخ انتشار : 1402/07/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح تراکت ریسو فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمان

تبلیغات و چاپ تراکت در شغل خدمات تاسیسات ساختمان تأثیر قابل توجهی دارند و می‌توانند به رشد و توسعه این کسب و کار کمک کنند. اولین تاثیر مهم تبلیغات در این زمینه، جلب مشتریان جدید است. با انجام تبلیغات موثر، می‌توانید نام کسب و کار خود را به جامعه معرفی کرده و توجه مشتریان جدیدی را به خدمات تاسیسات ساختمانی‌تان جلب کنید. از طریق تراکت‌ها و آگهی‌های تبلیغاتی می‌توانید به مخاطبان خود اطلاعات دقیقی در مورد خدماتی که ارائه می‌دهید، ارائه دهید و از ویژگی‌ها و تخفیفات خود برای جذب مشتریان استفاده کنید.

ثانیاً، تبلیغات و چاپ تراکت می‌توانند به افزایش اعتماد مشتریان فعلی به شما کمک کنند. وقتی مشتریان به طور مداوم تبلیغات و تراکت‌هایی با کیفیت از شما دریافت می‌کنند و تجربه موفقیت‌آمیزی از خدمات شما دارند، اعتماد به کسب و کار شما تقویت می‌شود و احتمال انتخاب شما در زمان نیاز بیشتر می‌شود.

سومین تأثیر تبلیغات و چاپ تراکت در افزایش درآمد کسب و کار است. با جذب مشتریان جدید و افزایش اعتماد مشتریان فعلی، شما می‌توانید تعداد پروژه‌ها و پروژه‌های بزرگتری را به عهده بگیرید. همچنین، تراکت‌ها و تبلیغات می‌توانند به ترویج خدمات ویژه مانند نصب تجهیزات جدید، تعمیرات اضطراری و تخفیفات فصلی کمک کنند و به مشتریان انگیزه بیشتری برای انتخاب خدمات تاسیسات ساختمانی‌تان بدهند. این تأثیرات به شما کمک می‌کنند تا رشد و پیشرفت بیشتری در کسب و کار خود تجربه کنید.

طرح تراکت لوازم بهداشتی ساختمان، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر طرح تراکت لایه باز لوازم بهداشتی ساختمان

طرح تراکت فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمان شامل: وکتور خانه و تعمیرکار ،  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی تراکت لوازم بهداشتی ساختمان

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، سفید

سایز:                               22 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت ریسو فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمان
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی و سفید با طرح تراکت
  • استفاده از وکتور خانه و تعمیرکار که مناسب طرح تراکت لوازم بهداشتی ساختمان می باشد. 
  • طراحی تراکت، با استفاده از لوازم بهداشتی و لیبل ها و شیپ های مناسب شغل تاسیسات و لوازم بهداشتی ساختمان
  • طراحی ساده و کاربردی طرح تراکت

تراکت ریسو فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمان , شیرآلات فروشی , سینک شیرآلات , تراکت , تراکت ریسو لوازم بهداشتی ساختمان , سینک ظرفشویی , خدمات لوازم بهداشتی ساختمان , شیرآلات فروشی , شیرآلات ساختمان , فروشگاه شیرآلات , لوازم بهداشتی ساختمان , تراکت شیرآلات فروشی , تراکت لایه باز فروشگاه شیرآلات , تراکت لایه باز , صنعت , تراکت ریسو , طرح تراکت ریسو , تراکت فروشگا شیرآلات , سینک , شیرآلات فروشی , شیرآلات , لوازم بهداشتی ساختمان , فروشگاه شیرآلات ساختمانی , تراکت فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325