تراکت ریسو اینترنت پر سرعت

شناسه مطلب : 341003
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :5 مگابایت
مد رنگی : سیاه و سفید ( ریسو)
تاریخ انتشار : 1400/09/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ساناز کرامتی
طراح : ساناز کرامتی

دانلود تراکت ریسو اینترنت پرسرعت کیمیا

چند سالی است استفاده از اینترنت پرسرعت در زندگی روزمره ما گسترش پیدا کرده است. درنتیجه تصمیم گرفتیم تا از تاریخچه آن بنویسیم.

پیدایش اینترنت پرسرعت به سال‌ها پیش در واقع به دهه ۶۰ میلادی بازمی گردد که آمریکا برای انعکاس به پرتاب موشک روسیه، تصمیم گرفت آژانس تحقیقاتی Arpa را راه‌اندازی کند و کارکردهای دفاعی خود را تقویت کند. آن زمان چیزی به اسم کامپیوترهای خانگی وجود نداشت و تنها سازمان‌های بزرگ و مراکز دولتی از سیستم‌های کامپیوتری بزرگ (MainFrame) استفاده می‌کردند.

با استفاده از اینترنت، موضوع بعدی که در اولویت قرار گرفت، سرعت اینترنت بود. یکی از معمول ترین راه‌ها برای اتصال به اینترنت، دسترسی با شماره‌گیری، پهن باند و ADSL است.

ADSL مخفف کلمه خط رقمی مشترک نامتقارن است که برخلاف خط‌های معمولی تلفن، از تمام پهنای باند موجود در خط مسی دوطرفه استفاده می‌کند تا بیشتری سرعت را در ثانیه عرضه کند. ADSL، نوعی از DSL است که سرعت ارسال داده در ثانیه، از دریافت آن کمتر است.

با استفاده از این فناوری کاربران خانگی قادر شدند با استفاه از یک کامپیوتر، خط تلفن و مودم ADSL، به اینترنت پرسرعت متصل شده و از بالاترین سرعت اینترنت استفاده کنند. درنتیجه کامپیوترها خانگی از طریق خط تلفن با مودم، به شرکت خدمات اینترنتی متصل می‌شوند.

طرح تراکت ریسو لایه باز اینترنت پر سرعت، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مغازه ها توسط تیم طراحان پارس گرافیک طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح تراکت ریسو لایه باز اینترنت پرسرعت

طرح تراکت ریسو اینترنت پر سرعت کیمیا شامل: طرح مرتبط با خدمات اینترنتی، بکگراند کاربردی، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت ریسو، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت(به صورت عمودی)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

تراکت اینترنت پر سرعت، طرح تراکت لایه باز اینترنت پر سرعت، تراکت اینترنت، طرح تراکت لایه باز، تراکت رنگی، طرح مرتبط با خدمات اینترنتی، بکگراند کاربردی، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت ریسو اینترنت پر سرعت

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید، مشکی

سایز:                                5 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت ریسو خدمات اینترنتی کیمیا
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و طرح تراکت ریسو
  • طراحی تراکت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از طرح مرتبط با اینترنت که مناسب با طرح تراکت ریسو اینترنت پر سرعت می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت ریسو

تراکت اینترنت پر سرعت , طرح تراکت ریسو اینترنت , پوستر کافی نت , اینترنت پر سرعت , تراکت ریسو اینترنت پر سرعت , طرح تراکت ریسو اینترنت پر سرعت , طرح تراکت لایه باز اینترنت پر سرعت , تراکت ریسو اینترنت , تراکت کافی نت , طرح تراکت اینترنت پر سرعت , طرح تراکت اینترنت پرسرعت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325