تراکت ریسو آتلیه عکاسی

شناسه مطلب : 335115
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :19 مگابایت
مد رنگی : سیاه و سفید ( ریسو)
تاریخ انتشار : 1400/08/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی

آتلیه عکاسی که به نام استودیوی عکاسی هم شناخته می شود ، در واقع به فضا و محلی گفته می شود که برای گرفتن، چاپ، توسعه و تکثیر عکس استفاده می شود.

تفاوت اصلی بین عکاسی استودیویی و عکاسی غیر استدیویی در این است که عکاس در استودیو می تواند تمام فاکتور های موثر در عکاسی را کنترل کند. عکاسی غیر استدیویی ممکن است در داخل خانه یا در محیط بیرون گرفته شود.

در هر دوی این مکان ها فاکتور های عکاسی به طور کامل تحت کنترل عکاس نیست و عکاس باید با باد و باران و شرایط متفاوت نور و همچنین نور منحرف شده از اشیاء پس زمینه مقابله کند.

هنگام عکسبرداری خارج از آتلیه، عکاس باید تجهیزات استودیو را با خود به محل بیاورد. ممکن است که این کار به نزدیک شدن محیط به استاندارد های عکاسی کمک کند ، اما غیر ممکن است که با شرایط ایده آل آتلیه بتواند رقابت کند. همچنین در عکاسی استودیویی عکاس می توان از پس زمینه های با ژانر های مختلف استفاده کند.

تیم پارس گرافیک طرح تراکت سیاه و سفید آتلیه عکاسی را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت ریسو آتلیه

طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی شامل: وکتور دوربین، وکتور عکاس، وکتور عکاسی، وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت ریسو، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت سیاه و سفید (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی، تراکت ریسو آتلیه، تراکت ریسو آتلیه عکاسی، طرح تراکت سیاه و سفید آتلیه عکاسی، تراکت سیاه و سفید آتلیه عکاسی، تراکت ریسو، تراکت سیاه و سفید، وکتور دوربین، وکتور عکاس، وکتور عکاسی، وکتور، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی

ابعاد:                                21 در 27.6 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی، سفید

سایز:                              19 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز تراکت سیاه و سفید آتلیه عکاسی
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و بنفش با طرح تراکت ریسو
  • طراحی تراکت ریسو با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از وکتور عکاس و عکاسی در طراحی تراکت سیاه و سفید آتلیه عکاسی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت ریسو آتلیه

ریسو فروشگاه تجهیزات عکاسی , psd ریسو آتلیه عکاسی , دانلود ریسو آتلیه فیلم و عکس , ریسو آتلیه عکاسی , دانلود تراکت ریسو آتلیه عکاسی , تراکت آتلیه فیلم و عکس , دوربین , تراکت ریسو آتلیه عکاسی , تراکت , طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی , تراکت عکاسی , دوربین عکاسی و فیلمبرداری , تراکت آتلیه , کودک , تراکت psd , ریسو تبلیغات عکاسی و فیلمبرداری , ریسو , ریسو استودیو عکاسی , عکاس , استودیو فیلم و عکس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325