تراکت تعمیرات لوازم برقی

شناسه مطلب : 365341
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :17 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/02/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح بنر تعمیرات لوازم خانگی
ساناز کرامتی
طراح : ساناز کرامتی

تراکت لایه باز تعمیرات لوازم برقی

این روز‌ها وقتی یکی از لوازم خانگی خراب می‌شود یکی از اولین راه حل‌ها آن است که نو خرید کنند و راه دوم که بیش‌تر به آن عمل می‌شود هم آن است که تعمیر لوازم خانگی خراب را پشت گوش بیندازند یا این که صبر کنند تا زمانی که پول دستشان آمد آن را با یک وسیله نو عوض کنند. خرید لوازم برقی خانگی وقتی ضروری است که امیدی به تعمیر و برطرف کردن مشکل آن وسیله نباشد! بسیاری از قطعات لوازم خانگی قابل تعمیر هستند و برخی از قطعات آسیب دیده را می توان جایگزین کرد.

 

اما این نکته وجود دارد که تمام لوازم برقی در برندها و جنس های مختلف دیر یا زود دچار مشکل خواهند شد چرا که تمام لوازم برقی دارای یک مدت مشخص برای میزان کارکرد خود هستند. بعلاوه ممکن است به دلایل مشکلات متفاوتی که در قسمت برق منازل بوجود می‌آید و سایر مشکلات دیگر، لوازم برقی دچار عیب های مختلف شوند و نتوان از آنها استفاده کرد. در چنین شرایطی باید از نمایندگی های برند سازنده دستگاه، برای تعمیرات لوازم خانگی استفاده کرد. این تعمیرات با توجه به برند لوازم و نوع وسایل انجام می‌شود.

فروشگاه های لوازم خانگی با ارائه انواع این لوازم نقش بسزایی در سهولت انجام کارهای روزمره خانه شده اند. تیم پارس گرافیک طرح تراکت تعمیرات لوازم برقی را برای بازاریابی و تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر طرح تراکت لایه باز تعمیرات لوازم برقی

طرح تراکت تعمیرات لوازم برقی شامل: عکس با کیفیت تعمیرکار ، عکس با کیفیت لباسشویی ، لیبل و شیپ های بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت افقی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ تراکت رنگی ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی تراکت لایه باز تعمیرات لوازم برقی

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، سفید

سایز:                              17 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات تراکت لایه باز تعمیرات لوازم برقی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی و سفید با طرح تراکت 
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت لباسشویی و تعمیرکار در طرح تراکت فروشگاه لوازم سرمایشی
  • طراحی شیک و کاربردی تراکت تعمیرات لوازم برقی
  • طراحی تراکت با استفاده از المان های کاربردی و باکیفیت

 


تعمیرات لوازم خانگی , تراکت تعمیرات لوازم خانگی , تعمیرات لوازم خانگی , طرح تراکت تراکت تعمیرات لوازم برقی , لوازم خانگی , تراکت لایه باز تراکت تعمیرات لوازم برقی , تراکت تعمیرات لوازم برقی , خدمات فنی , تراکت تعمیرات لوازم برقی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325