تراکت باتری سازی

شناسه مطلب : 339052
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :29 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/09/02
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید بنر باطری سازی
اسماعیل رضائی
طراح : اسماعیل رضائی

طرح تراکت باتری سازی

امروزه صنعت باتری سازی به یکی از صنایع مهم در دنیا تبدیل شده است، که دلیل آن وجود وسایل الکترونیکی قابل حمل می باشد. از طرفی به علت رشد صنعت خودرو سازی، باتری سازی نیز به تبعیت از آن رشد نموده است.

باتری دستگاهی است كه انرژی الکتریکی را طی فرآیند شیمیایی در خود ذخیره كرده و هنگام نیاز طی فرآیندیآن را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند و مورد استفاده قرار می دهد.

 شما به عنوان برقکار خودرو در کارخانه های خودرو سازی (مثل ایران خودرو و سایپا) می توانید فرصت های شغلی مناسبی پیدا کنید. همچنین می توانید در تعمیرگاه های خصوصی یا وابسته به یکی از شرکت های خودرو سازی فعالیت نمایید.البته با داشتن تجربه و سرمایه کافی نیز می توانید کسب و کار خود را ایجاد کرده و به طور مستقل کار کنید. برای این کار نیاز است مغازه ای بخرید یا اجاره کنید. دستگاه ها و ابزارهای لازم را خریداری کرده و خودروی مشتریان را تعمیر کنید.همچنین امروزه بسیاری از متخصصین برق خودرو مشغول فروش، نصب و تعمیر دزدگیر خودرو می باشند. این شغل در تمامی شهرها و مناطق ایران گسترش یافته و مشتریان زیادی نیز دارد.

طرح لایه باز تراکت باطری سازی توسط تیم طراحان مجرب پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این شغل طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح تراکت باتری سازی

طرح تراکت باطری سازی شامل: عکس با کیفیت باطری، باتری، وکتور کمپانی های خودرو سازی، وکتور، عکس با کیفیت، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که به صورت عمودی و بسیار کاربردی توسط پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ تراکت رنگی ، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

تراکت باتری سازی، تراکت باطری سازی، تراکت لایه باز باطری سازی، طرح تراکت باتری سازی، تراکت رنگی، عکس با کیفیت باطری، باتری، وکتور کمپانی های خودرو سازی، وکتور، عکس با کیفیت، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی تراکت باطری سازی

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 قرمز، سفید

سایز:                               29 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح تراکت باتری سازی
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز و سفید با طرح تراکت
  • طراحی تراکت رنگی با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت باتری که مرتبط با شغل باتری سازی می باشد.
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت

طرح psd , تراکت باطری سازی , تراکت لایه باز باتری سازی , تعمیرگاه , تراکت فروشگاه باطری اتومبیل , تراکت گالری اتومبیل , باتری , مکانیکی , باتری سازی , تراکت صتعتی , ماشین , تراکت لایه باز گالری اتومبیل , تراکت نمایشگاه ماشین , تعویض روغنی , تراکت تجاری , طرح تراکت صافکاری , تراکت فروشگاه باتری اتومبیل , تراکت صافکاری اتومبیل , طرح لایه باز , سرویسکاری , طرح تراکت گالری اتومبیل , باطری , تراکت باتری سازی , طرح تبلیغاتی , تراکت صافکاری ماشین , تراکت صافکاری خودرو , تراکت نمایشگاه اتومبیل ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325