تایپوگرافی یا کریم اهل بیت

شناسه مطلب : 448520
ابعاد :42 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :15 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
طراح : ابوالفضل حشمتی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

تایپوگرافی یا کریم اهل بیت

هنر تایپوگرافی و حروف نگاری یکی از ارکان اصلی طراحی گرافیک است که به چیدمان و طراحی حروف و متن‌ها به شیوه‌ای جذاب و کاربردی می‌پردازد.

تایپوگرافی به هنری گفته می‌شود که در آن حروف و نوشته‌ها به گونه‌ای تنظیم می‌شوند که علاوه بر خوانایی، زیبایی بصری و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

این هنر از انتخاب نوع فونت، اندازه، فاصله بین حروف و کلمات، و ترکیب بندی آن‌ها با سایر عناصر گرافیکی تشکیل می‌شود. هدف اصلی تایپوگرافی ایجاد تعادل بین جنبه‌های زیبایی‌شناسی و عملکردی متن است تا پیام به بهترین شکل ممکن به مخاطب منتقل شود.

تایپوگرافی نقش حیاتی در ارتباطات بصری دارد و در انواع مختلف رسانه‌ها از چاپی گرفته تا دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در طراحی لوگو، پوستر، کتاب، وب‌سایت و حتی اپلیکیشن‌ها، تایپوگرافی می‌تواند به عنوان عنصر کلیدی در جذب توجه مخاطب و انتقال موثر پیام عمل کند.

نوع فونت، وزن و سبک آن می‌تواند حس و حال متفاوتی را به مخاطب منتقل کند؛ مثلاً فونت‌های کلاسیک و رسمی حس اعتماد و حرفه‌ای بودن را القا می‌کنند، در حالی که فونت‌های دست‌نویس و مدرن ممکن است حس خلاقیت و نوآوری را به همراه داشته باشند.

حروف نگاری نیز به شیوه‌ی خاصی از تایپوگرافی اطلاق می‌شود که به طراحی خلاقانه و هنری حروف و کلمات می‌پردازد.

در حروف نگاری، هنرمند با تغییر شکل و فرم حروف، آن‌ها را به تصاویری تبدیل می‌کند که علاوه بر معنای نوشتاری، دارای جلوه‌های بصری و هنری هستند.

این هنر در طراحی‌های مدرن و تبلیغات بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرا که می‌تواند پیام‌های پیچیده را به شکلی ساده و هنری منتقل کند.

استفاده خلاقانه از حروف نگاری در پوسترها، جلد کتاب‌ها، کارت‌های تبریک و سایر محصولات گرافیکی، می‌تواند تاثیر عمیقی بر مخاطب بگذارد و ارتباطی ماندگار ایجاد کند.

تایپوگرافی  یا کریم اهل بیت  یک نمونه از طراحی به این سبک می باشد که توسط ایران طرح بروی سایت جهت استفاده کاربران طراحی شده است.

 

عناصر طرح حروف نگاری یا کریم اهل بیت

طرح تایپوگرافی یا کریم اهل بیت  ، ابتدا اتود آن به شکل دستی طراحی شده، سپس در فتوشاپ با استفاده از ابزار پینت به صورت برداری تکمیل شده، این تایپوگرافی به صورت لایه باز و قابل ویرایش و دانلود توسط کاربران می باشد. 

 

مشخصات فنی طرح تایپوگرافی یا کریم اهل بیت

ابعاد:                                 29.7 در 42 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید

سایز:                                28 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


خوشنویسی یا حسن مجتبی , بنر ولادت امام حسن , خشنویسی امام حسن , امام حسن مجتبی , تایپوگرافی یا حسن مجتبی , تایپوگرافی یا کریم اهل بیت , ولادت امام حسن تایپوگرافی امام حسن , نقاشی خط حضرت امام حسن , تایپوگرافی حسن بن علی , تایپوگرافی امام حسن مجتبی , حروف نگاری یا کریم اهل بیت , طرح تایپوگرافی یا حسن مجتبی , نام حسن , شهادت امام حسن مجتبی , خط نوشته یا حسن مجتبی , کالیگرافی , یا کریم اهل بیت , تایپوگرافی حسن , تایپوگرافی , کالیگرافی حسن , امام حسن مجتبی , حروف نگاری یا حسن مجتبی , طرح تایپوگرافی یا کریم اهل بیت , حسن , یا حسن بن علی , لوگوی حسن , طرح تایپوگرافی امام حسن مجتبی , تایپوگرافی یا حسن , ولادت امام حسن مجتبی , تایپوگرافی حسن , حسن بن علی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325