تایپوگرافی قیام خونین 17 شهریور

شناسه مطلب : 449047
ابعاد :42 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :15 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
طراح : ابوالفضل حشمتی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

تایپوگرافی قیام خونین 17 شهریور

هنر تایپوگرافی، به‌عنوان یکی از شاخه‌های طراحی گرافیک، به هنر و علم طراحی و تنظیم نوع حروف برای ایجاد اثر بصری مؤثر و خوانا اشاره دارد.

تایپوگرافی نه تنها به انتخاب و استفاده از نوع‌فونت‌ها بلکه به نحوه چینش و ترکیب حروف، اندازه و فاصله‌های بین آنها مربوط می‌شود. این هنر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا نحوه ارائه متن می‌تواند تأثیر زیادی بر درک و جذب اطلاعات داشته باشد.

طراحی تایپوگرافی خوب به انتقال پیام به صورت واضح و زیبا کمک می‌کند و می‌تواند به جذابیت و تاثیرگذاری بیشتری در مواد چاپی و دیجیتال منجر شود.

تایپوگرافی به ویژه در طراحی هویت برند و بازاریابی نقش کلیدی ایفا می‌کند.

انتخاب درست نوع‌فونت‌ها و نحوه چینش آنها می‌تواند به تقویت شخصیت و استایل برند کمک کند و به شناسایی برند در بازار کمک نماید.

به عنوان مثال، فونت‌های منحصر به فرد و طراحی شده ویژه برای یک برند می‌توانند احساس خاصی را در مخاطبان ایجاد کرده و هویت بصری برند را تقویت کنند.

همچنین، تایپوگرافی در طراحی لوگوها، بسته‌بندی محصولات، وبسایت‌ها و تبلیغات به کار می‌رود و تأثیر زیادی بر جذابیت و کارایی این رسانه‌ها دارد.

علاوه بر کاربردهای تجاری، تایپوگرافی به عنوان یک هنر مستقل نیز مورد توجه است.

طراحی‌های تایپوگرافیک می‌توانند به عنوان آثار هنری با ارزش در نمایشگاه‌ها و گالری‌ها به نمایش درآیند.

هنرمندان تایپوگرافی با استفاده از خلاقیت و تکنیک‌های خاص، حروف را به شکلی تبدیل می‌کنند که علاوه بر کارکرد نوشتاری، جنبه‌های بصری و هنری نیز داشته باشند.

این هنر می‌تواند به شکلی تاثیرگذار، پیام‌های عاطفی و فرهنگی را منتقل کند و تجربه بصری جذاب و منحصر به فردی را برای مخاطبان ایجاد کند.

تایپوگرافی قیام خونین 17 شهریور ، یک نمونه از طراحی به این سبک می باشد که توسط ایران طرح بروی سایت جهت استفاده کاربران طراحی شده است.

 

عناصر طرح تایپوگرافی قیام خونین 17 شهریور

طرح تایپوگرافی قیام خونین 17 شهریور 

 ابتدا اتود آن به شکل دستی طراحی شده، سپس در فتوشاپ با استفاده از ابزار پینت به صورت برداری تکمیل شده، این تایپوگرافی به صورت لایه باز و قابل ویرایش و دانلود توسط کاربران می باشد. 

طرح با کیفیت و لایه باز تایپوگرافی قیام خونین 17 شهریور را می توانید برای طراحی بنر مناسبتی و بنر روز 17 شهریور و سایر طرح های مرتبط با این طرح استفاده نمایید. 

 

 

مشخصات فنی تایپوگرافی  قیام خونین 17 شهریور

ابعاد:                                29.7 در42سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی ، قرمز

سایز:                                15 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


تایپوگرافی قیام خونین 17 شهریور , طرح تایپوگرافی قیام خونین 17 شهریور , تایپوگرافی17 شهریور , خوشنویسی قیام خونین 17 شهریور , شهریور , بنر هفده شهریور , 17 شهریور , حروف نگاری قیام خونین 17 شهریور , بنر گرامیداشت 17 شهریور , قیام خونین 17 شهریور , پوستر 17 شهریور , هفده شهریور , بنر 17شهریور , قیام17 شهریور , هفده شهریور ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325