تایپوگرافی حسین

شناسه مطلب : 447556
ابعاد :42 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :35 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
طراح : ابوالفضل حشمتی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

تایپوگرافی حسین

هنر تایپوگرافی و حروف‌ نگاری یکی از مهم‌ ترین و خلاقانه‌ ترین جنبه‌ های طراحی گرافیک است که به تنظیم و آرایش حروف و متن‌ ها می‌ پردازد.

این هنر به‌ طور خاص بر روی نحوه چینش، انتخاب فونت‌ ها، اندازه‌ ها، و فاصله‌ های بین حروف تمرکز دارد تا بتواند پیام را به شیوه‌ ای بصری جذاب و خوانا منتقل کند.

تایپوگرافی علاوه بر تأثیر بر زیبایی‌ شناسی طراحی، نقشی اساسی در قابلیت خوانایی و انتقال مؤثر پیام دارد و می‌ تواند تأثیر زیادی بر روی احساسات و برداشت‌ های مخاطب داشته باشد.

حروف‌ نگاری، به عنوان بخشی از تایپوگرافی، به طراحی و تنظیم فرم‌ های مختلف حروف و کلمات می‌ پردازد و بر روی جنبه‌ های بصری و هنری آنها تمرکز دارد.

این هنر شامل انتخاب فونت‌  های مناسب، ترکیب سبک‌ها و ایجاد کنتراست‌ هاست تا متن به طور برجسته و تأثیر گذار نمایش داده شود.

حروف‌ نگاری به طراحان این امکان را می‌ دهد تا با استفاده از سبک‌ ها و تکنیک‌ های مختلف، هویت بصری منحصر به فردی برای برند ها، پروژه‌ های هنری، و اسناد مختلف خلق کنند و با توجه به سیاق و هدف مورد نظر، اثر گذاری بیشتری بر روی مخاطب داشته باشند.

تایپوگرافی و حروف‌ نگاری به طور گسترده‌ ای در زمینه‌ های مختلفی مانند تبلیغات، طراحی وب، چاپ و برندینگ استفاده می‌ شوند.

این هنر به طراحان کمک می‌ کند تا متن‌ ها را به شیوه‌ ای خلاقانه و هماهنگ با محتوای بصری ارائه دهند و به نوعی مکملی برای سایر عناصر طراحی باشد.

از طراحی لوگو ها و بیلبورد ها تا صفحات وب و بسته‌ بندی محصولات، هنر تایپوگرافی و حروف‌ نگاری به ایجاد تجربه‌ های بصری منحصر به‌ فرد و تأثیر گذار کمک می‌ کند و نقش مهمی در جذب و نگه‌ داشت توجه مخاطبان ایفا می‌ کند.

تایپوگرافی حسین، توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر تایپوگرافی حسین

طرح تایپوگرافی حسین:

ابتدا اتود آن به شکل دستی طراحی شده، سپس در فتوشاپ با استفاده از ابزار پینت به صورت برداری تکمیل شده، این تایپوگرافی به صورت لایه باز و قابل ویرایش و دانلود توسط کاربران می باشد.

شما میتوانید این تایپوگرافی را در طرح بنر محرم استفاده کنید.

 

مشخصات فنی تایپوگرافی حسین

ابعاد:                                21 در 27.9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

حجم فایل:                         35 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


تایپوگرافی ایام محرم , حروف نگاری یا اباعبدالله , تایپوگرافی ابا عبدالله , طرح تایپوگرافی ابا عبدالله , تایپوگرافی ابا عبدالله , یا ابا عبدالله , بنر عاشورای و تاسوعای حسینی , ابا عبدالله , کالیگرافی ابا عبدالله , کالیگرافی , ابا عبدالله , پوستر امام حسین , تایپوگرافی یا اباعبدالله , طرح تایپوگرافی حسین , طرح تایپوگرافی یا اباعبدالله , بنر محرم , تایپوگرافی , خوشنویسی ابا عبدالله , بنر عاشورا , تایپوگرافی حسین , پوستر حسین , تایپوگرافی محرم , ماه محرم , ابا عبد الله , خوشنویسی حسین , حروف نگاری حسین , بنر لایه باز , بنر psd حسین , حسین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325