بنر یادواره شهدای مدافع حرم

شناسه مطلب : 427149
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :58 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر لایه باز یادواره شهدا

پاراگراف 1: یادواره شهدای مدافع حرم به عنوان یکی از مراسم مهم و معنوی در جامعه ما، به افتخار و قدردانی از جانبازان و شهدایی است که در مقابل دشمنان و تهدیدات مختلف، با دلاوری و ایثار جان خود، حمایت از مقدسات کشور را به ماموریت می‌نمودند. این مراسم‌ها با هدف گرامی‌داشت این شخصیت‌های پرافتخار و ترویج ارزش‌های مقدس اسلامی برگزار می‌شوند. چاپ بنرهای مخصوص یادواره شهدا، نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و جذب مخاطبان برای شرکت در این مراسم‌های ارزشمند دارد.

 بنرهای یادواره شهدای مدافع حرم با طراحی‌های شگفت‌انگیز و پرمعنا، تأثیر بزرگی بر جامعه دارند. این بنرها معمولاً شامل تصاویر شهدا، نقوش مقدس، ویژگی‌های پرچم و نمادهای مرتبط با دفاع مقدس هستند که همه با هم احساس ارتباط و ارادت به این مردمان شجاع را به مخاطبان منتقل می‌کنند. از طرفی، پیام‌های تشویق به ادامه راه و ایثار برای مسئولان و ارادت به جانبازان و خانواده‌های شهدا، در این بنرها به چشم می‌خورد و باعث ایجاد ارتباط عاطفی و انگیزشی با مخاطبان می‌شود.

چاپ بنرهای یادواره شهدا، به عنوان یک ابزار ارتباطی قدرتمند، کمک به جذب تعداد بیشتری از مردم برای شرکت در مراسم‌های یادبود می‌کند. این بنرها می‌توانند در مساجد، مراکز فرهنگی، مدارس، کسب‌وکارها و محل‌های عمومی نصب شوند و همگان را به شرکت در این مراسم‌ها دعوت کنند. از طرفی، حضور عموم در یادواره‌ها، اهمیت اجتماعی و فرهنگی این مراسم‌ها را بیشتر می‌کند و نقش بنرها به عنوان وسیله‌ای در اطلاع‌رسانی به جامعه بسیار قابل توجه است.

به طور خلاصه، چاپ بنرهای یادواره شهدا با زیبایی‌ها و محتواهای معنوی، تأثیر قابل توجهی در ارتقاء ارتباط انسانی، ارادت به مقدسات و ترویج ارزش‌های انسانی دارند. این بنرها به‌عنوان یک ابزار ارتباطی کارآمد، نقش مهمی در جذب شرکت‌کنندگان به مراسم‌های یادبود شهدا دارند و باعث تقویت همبستگی و انسجام جامعه در مقابل مقدسات و مردمان شجاع می‌شوند.

طرح بنر یادواره شهدا، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر یادواره شهدای دفاع مقدس

طرح بنر یادواره شهدا شامل: تایپوگرافی یادواره شهدا ، تصویر مناسب ،متن مرتبط با یادواره شهدا می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی یادواره شهدا، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر یادواره شهدا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر یادواره شهدا

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               58 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر یادواره شهدای دفاع مقدس
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر یادواره شهدا
  • استفاده مناسب از تصویر مناسب در طراحی بنر یادواره شهدا
  • استفاده از تایپوگرافی یادواره شهدا در طرح بنر یادواره شهدا

 


بنر شهدا , یادواره شهدا , یادواره شهدای مدافع حرم , دانلود طرح بنر یادواره شهدا , طرح بنر شهدا , طرح بنر یادواره شهدای مدافع حرم , بنر یادواره شهدا , بنر یادمان شهدا , طرح بنر یادواره شهدا , طرح بنر لایه باز یادواره شهدا , بنر اطلاع رسانی , بنر اطلاع رسانی یادواره شهدا , شهدای مدافع حرم , شهدای دفاع مقدس , بنر شهدای شاخص ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325