بنر گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران

شناسه مطلب : 442252
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سفید کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :106 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر روز جمهوری اسلامی ایران

روز جمهوری اسلامی ایران در 12 فروردین هر سال به عنوان یادآوری تشکیل حکومت جمهوری در ایران و پیروزی انقلاب اسلامی جشن گرفته می‌شود. این روز با شور و اشتیاق مردم ایران همراه است، که در طول آن اقدامات مختلفی انجام می‌شود از جمله برگزاری مراسم رسمی، پرچم‌بازی و نمایشگاه‌های متعدد با موضوع انقلاب و جمهوری.

بنر‌ها و سپرده‌های چاپ شده به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران، نقش مهمی در جلب توجه مردم و به اشتراک گذاری این رویداد مهم دارند. این بنرها علاوه بر این که زیبایی و رنگارنگی به محیط اضافه می‌کنند، پیام‌هایی از وحدت، استقلال و خود مختاری را برای مردم منتقل می‌کنند. از آنجایی که بنرها به طور گسترده در نقاط مختلف شهرها و مناطق قرار می‌گیرند، تأثیرگذاری آنها در بهبود هویت ملی و تقویت ارتباطات اجتماعی بسیار بالاست.

به‌طور کلی، چاپ بنرهایی با مضمون روز جمهوری اسلامی ایران نه تنها به جشن و سرور عمومی کمک می‌کند بلکه با افزایش اطلاعات و آگاهی مردم از ارزش‌ها و ایده‌های نظام، به تقویت ارتباط میان مردم و دولت کمک می‌کند و همچنین افزایش توجه به مباحث مرتبط با جمهوری و انقلاب را فراهم می‌آورد.

بنر روز جمهوری اسلامی ایران ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران

طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران شامل:تصویر آیت الله خامنه ای و تایپوگرافی جمهوری اسلامی و متن گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران میباشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران  را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر روز جمهوری اسلامی ایران

ابعاد:                                200 در300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم ، آبی

سایز:                               106 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز جمهوری اسلامی ایران
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و آبی در طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت 
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت رهبر در طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران

 

 


تایپوگرافی جمهوری اسلامی ایران , رهبر , پرچم ایران , روز جمهوری اسلامی ایران , تصویر آیت الله خامنه ای , طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران , بنر لایه باز روز جمهوری اسلامی ایران , 12 فروردین , بنر روز جمهوری اسلامی ایران , بنر 12 فرودرین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325