بنر کرکره و درب اتوماتیک

شناسه مطلب : 361322
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :4 مگابایت
تاریخ انتشار : 1401/01/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح کارت ویزیت کرکره برقی

طرح بنر فروشگاه درب اتوماتیک

استفاده از درب کرکره برقی چرا اینقدر متداول شده است؟ پارکینگ یا مغازه شما به هر شکل و در هر ابعادی که باشد دارای یک درب است که ورود و خروج از آن را تسهیل می‌کند. با پیشرفت قدرت طراحی صنعتی و افزایش تنوع در مدل‌های درب، درب کرکره‌‌ برقی به یکی از متداول‌ترین انواع درب‌های امروزی تبدیل شده است.

کرکره‌های برقی به صورت نوارهای عایق به هم پیوسته معمولا از جنس آلومینیوم هستند که در قسمت درب یا پنجره منزل نصب می‌شوند تا نه تنها امنیت منزل را تامین کنند بلکه به آسانی و به وسیله یک ریموت یا گوشی موبایل باز و بسته شوند و تردد را برای ساکنین آسان کنند.

کرکره‌های برقی با سر خوردن یا غلت زدن به سمت بالا و پایین کار می‌کنند و زمانی که کرکره به بالا جمع می‌شود تیغه در یک جعبه کوچک بالای درب قرار میگیرد. هنگامی که کرکره‌ها به پایین حرکت کنند، تا کف پارکینگ پایین می‌آیند و محکم کف پارکینگ شما قرار می‌گیرند و ایمنی را تامین می‌کنند.

بنر جک برقی و کرکره برقی، توسط تیم مجرب پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر بنر جک برقی و کرکره برقی

طرح بنر جک برقی و کرکره برقی شامل:  وکتور مرتبط با طرح، لیبل و شیپ های کاربردی و بسیار زیبا می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک به صورت عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

بنر جک برقی و کرکره برقی، بنر لایه باز جک برقی و کرکره برقی، طرح بنر درب های اتوماتیک، بنر مشاغل، طرح بنر لایه باز جک برقی و کرکره برقی، وکتور کرکره برقی، وکتور درب اتوماتیک، وکتور درب، وکتور مرتبط با طرح، لیبل، شیپ های کاربردی و بسیار زیبا

 

مشخصات فنی بنر فروشگاه درب اتوماتیک 

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، سفید

سایز:                              4 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات بنر لایه باز درب های اتوماتیک
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و سفید با طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت و کاربردی
  • استفاده مناسب از وکتور مناسب در طرح بنر لایه باز جک برقی 

بنر درب اتوماتیک , جک برقی و کرکره برقی ساختمان , بنر فروشگاه درب و پنجره , بنر جک برقی و کرکره برقی , در و پنجره سازی , بنر فروشگاه درب و پنجره , بنر لایه باز فروشگاه درب و پنجره , درب های اتوماتیک , فروشگاه در و پنجره , بنر فروشگاه درب و پنجره , بنر درب و پنجره دو جداره , بنر لایه باز جک برقی و کرکره برقی , طرح بنر جک برقی و کرکره برقی , درب ضد سرقت , جک برقی و کرکره برقی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325