بنر پیام شهروندی مانور زلزله

شناسه مطلب : 436436
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :114 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر پیام شهروندی مانور زلزله

مانور زلزله در مدارس یک رویداد ضروری و حیاتی است که هدف اصلی آموزش دادن به دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه در مورد رفتارهای صحیح و ایمن در صورت وقوع زلزله است. این مانورها به عنوان یک بخش اساسی از برنامه‌های آمادگی برای بحران، به مدرسه‌ها کمک می‌کنند تا در صورت وقوع زلزله، اقدامات سریع و موثری را به کار گیرند. چاپ بنر در این روز می‌تواند نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و تشویق به مشارکت فعال در مانورهای زلزله داشته باشد.

با چاپ بنرها، می‌توان به نمایش گذاشتن اطلاعات مربوط به رفتارهای درست در زمان زلزله پرداخت. تصاویری از راه‌های ایمنی، نقشه‌های خروج اضطراری، و راهنمایی‌های مفصل برای عملکرد در مدت زلزله می‌توانند در بنرها قرار گیرند و به دانش‌آموزان و کارکنان توجیه و آموزش دهند که چگونه بهترین و ایمن‌ترین رفتار را انتخاب کنند.

بنرهای چاپی می‌توانند به ترویج مانورهای زلزله و تشویق به مشارکت فعال در این فعالیت‌ها کمک کنند. اعلان درباره تاریخ و زمان مانورها، نکات مهمی که باید به یاد داشته باشند، و اهمیت تعلیم و تربیت در مواجهه با زلزله در بنرها قرار گیرد تا اعضای جامعه محلی به راحتی به این فعالیت‌ها جذب شوند.

با در دست داشتن بنرهای لایه باز، تغییرات در متن و تصاویر به راحتی انجام می‌شوند. این امکان به مسئولان و تبلیغ‌دهندگان این اختیار را می‌دهد تا بنرها را با توجه به شرایط خاص منطقه و اطلاعات به‌روز، به‌روزرسانی کنند و اطمینان حاصل کنند که پیام‌های ایمنی به‌طور کامل منتقل شده‌اند.

بنر لایه باز پیام شهروندی مانور زلزله، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز پیام شهروندی

طرح بنر پیام شهروندی نمک شامل: عکس با کیفیت دانش آموزان ، لوگو هلال احمر، زمینه سفید و متن پیام شهروندی مرتبط با مانور زلزله می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر شهروندی، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت انتقال پیام به شهروندان استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهروندی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح بنر پیام شهروندی مانور زلزله

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               114 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر پیام شهروندی مانور زلزله
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر شهروندی
  • طراحی شیک و کاربردی بنر پیام شهروندی 

زلزله , بنر اطلاع رسانی مانور زلزله , دانش آموز , بنر اطلاعیه مانور زلزله , بنر مانور زلزله , ایمنی زلزله در مدارس , طرح بنر مانور زلزله , بنر مانور زلزله و ایمنی در مدارس , مانور زلزله , بنر ایمنی زلزله در مدارس , بلایای طبیعی , هلال احمر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325